شش مدال طلا و برنز در انتظار نمایندگان ایران

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ جهانی کاراته در توکیو ژاپن به خاتمه رسید و تیم اعزامی کشورمان با حضور سه نماینده در دیدارهای خاتمهی و سه کاراته کا در دیدارهای رده بندی، شانس کسب 6 مدال را در روز خاتمهی خواهد داشت.

شش مدال طلا و برنز در انتظار نمایندگان ایران

در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار برای کسب مدال طلا روز یکشنبه رودرروی الکساندر رچیا از فرانسه قرار خواهد گرفت. دروزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب در مبارزه خاتمهی به دیدار آراگا از ژاپن خواهد رفت و در وزن 84+ کیلوگرم نیز صالح اباذری در مبارزه نهایی به دیدار جاناتان هورنه از آلمان می رود.

در وزن 60- کیلوگرم مجید حسن نیا در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز با الخاندرو اورتیز از اسپانیا مبارزه خواهد نمود. بهمن عسگری هم برای کسب مدال برنز وزن 75- کیلوگرم به مصاف نو بیتس از آلمان خواهد رفت.

در این رقابتها فاطمه صادقی، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ابوالفضل شهرجردی، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی، مهدی قراری زاده، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی هم حضور داشتند که توفیقی در کسب مدال نداشته و از دور مسابقات خارج شدند.

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته از روز آدینه با حضور 649 کاراته کا از 79 کشور به میزبانی ژاپن در سالن نیپون بودوکان شهر توکیو شروع شده و فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 344

به "شش مدال طلا و برنز در انتظار نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مدال طلا و برنز در انتظار نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید