عیدی: پیکان با تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی است

به گزارش مجله همراهان، مجید عیدی مدافع راست تیم فوتبال پیکان گفت: با حضور مهدی تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی محسوب می شویم.

عیدی: پیکان با تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی است

مجید عیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: ما در این بازی نمایش خوبی داشتیم و فقط هم برای دریافت سه امتیاز بازی می کردیم. در طول بازی هم موقعیت های خوبی داشتیم و البته می دانستیم که آلومینیوم هم تیم خوبی است، با این حال این فرصت را داشتیم که سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

مدافع راست تیم فوتبال پیکان با اشاره به ضربه پنالتی امیر روستایی که به هدر رفت، تأکید کرد: در فوتبال این اتفاقات طبیعی است و دیگر نباید به بازی با آلومینیوم فکر کنیم. ما هدف های مهمی داریم و از حالا باید خودمان را آماده بازی های بعدی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می تواند امسال نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران کند؟، اعلام نمود: شرایط هر فصل متفاوت است، ولی در مورد این فصل باید بگویم که تیم خوبی داریم. اگر آقای تارتار زودتر به تیم ما می آمد قطعاً شرایط مان بهتر بود، ولی خوشبختانه در همین هفته ها هم نتایج خوبی گرفتیم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم، از طرفی حضور آقای تارتار روی نیمکت هم امتیاز مثبتی برای پیکان است. مطمئن باشید پیکان با این مربی برای همه تیم ها حریف سرسختی خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1422

به "عیدی: پیکان با تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی: پیکان با تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید