فخری: 25 مربی و 5 همراه در قطر حضور داشتند، علیپور با تصمیم هیئت اجرایی به این کشور آمد

به گزارش مجله همراهان، مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک درخصوص اولین دوره بازی های جهانی ساحلی توضیحاتی را ارائه کرد.

فخری: 25 مربی و 5 همراه در قطر حضور داشتند، علیپور با تصمیم هیئت اجرایی به این کشور آمد

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان فخری در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: اولین دوره بازی های دنیای ساحلی مهر ماه در قطر و در 14 رشته و 1200 ورزشکار از 97 کشور برگزار گردید. این بازی ها مانند المپیک با کسب سهمیه است و ورزشکارانی خضور داشتند که سهمیه گرفتند. 36 طلا، 36 نقره و 36 برنز توزیع شد. مسابقات در سه رشته ساحلی، آبی و غیر ساحلی برگزار گردید. به دلیل اینکه تعداد رشته ها کم بود 4-5 رشته مکمل را کنار ساحلی قرار دادند.

وی در ادامه اضافه نمود: در رشته های فوتبال ساحلی، کاراته (کاتا)، صخره نوردی و کشتی جمعا 17 نفر از ایران حضور داشتند و یک طلا، یک نقره و یک برنز گرفتیم .

سرپرست کاروان ساحلی ایران گفت: در بولدرینگ، برات زاده بین 19 ورزشکار دوازدهم شد و الناز رکابی بین 19 نفر نهم شد. در فوتبال ساحلی یکی از بهترین مدال ها را گرفتیم چون کار سختی داشتند همه کشورها و با تدارک و امکانات خوبی آمده بودند. با تیم های سنگال، پاراگوئه و اوکراین هم گروه بودیم و تنها یک تیم صعود می کرد و این کار را سخت نموده بود. در مرحله حذفی از روسیه 6 بر 2 شکست خوردیم. در رده بندی برابر ایتالیا در ضربات پنالتی پیروز شدیم. در کاراته فاطمه صادقی بیش از انتظار ظاهر شد. در این بخش 26 ورزشکار حضور داشتند و به مدال نقره رسید. ابوالفضل شهجردی در دور اول در گروهش هفتم شد و صعود نکرد. در کشتی پویا رحمانی با اقتدار طلا گرفت.دکتر صالحی امیری به دلیل افتخارآفرینی این ورزشکار پاداشش را افزایش داد.

فخری در مورد تعداد ورزشکاران و همراهان کاروان ایران گفت: 25 مربی و 5 همراه اعزام کردیم. در حاشیه این مسابقات نشست انوک برگزار گردید و رئیس و دبیر و اعضای هیئت اجرایی دعوت شدند و دلیل حضور افراد به این دلیل بود.

وی در مورد حضور علیپور در این سفر گفت: وی با تصمیم هیئت اجرایی به قطر آمد و در یک سال گذشته وی در سفری حضور نداشته است.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره عدم اعزام بسکتبال 3 نفره، یادآور شد: تصمیم گرفته شده از سوی ستاد عالی بازی ها بود. بازی ها کنار ساحل بود و به دلیل بعضی مسائل این تصمیم گرفته شد. کوشش فدراسیون برای اعزام بود.

فخری در ادامه گزارشی از روند اقدامات اجرا شده توسط کادر سرپرستی و کمیته ملی المپیک در جریان بازی های ساحلی دنیا ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 440

به "فخری: 25 مربی و 5 همراه در قطر حضور داشتند، علیپور با تصمیم هیئت اجرایی به این کشور آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: 25 مربی و 5 همراه در قطر حضور داشتند، علیپور با تصمیم هیئت اجرایی به این کشور آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید