فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، کمپانی سونی رسما گفت که فیلم اکشن برابرکننده یا اکوالایزر با نقش آفرینی دنزل واشنگتن، یک قسمت دیگر هم خواهد داشت.

فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد

شایعه های ساخت ادامه داستان این فیلم چند ماه قبل از اکران آن در ماه سپتامبر نیز به گوش می رسیدند، اما در نهایت این اجرای بسیار قوی فیلم در باکس آفیس و همچنین نتایج فروش دی وی دی های آن بود که توانست کلید ساخت فیلم دوم را با قاطعیت بزند. انتظار می رود واشنگتن نقش شخصیت رابرت مک کال را در فیلم برابرکننده 2 نیز ایفا کند. کلویی مورتز و مارتون سوکاس از هم بازی های او در فیلم اول بودند.

فیلم برابرکننده که بر اساس یک سریال تلویزیونی دهه 1980 ساخته شده است، سال گذشته پیروز به کسب 192 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی شد. کمپانی ویلج رودشو مسئولیت سرمایه گذاری آن را بر عهده داشت و اولین نمایش فیلم در فستیوال فیلم تورنتو بود.

آنتوان فوکوآ که پیش از این در فیلم روز تمرین با دنزل واشنگتن همکاری کرده بود، مسئولیت کارگردانی اولین فیلم برابرکننده را بر عهده داشت. هنوز تعیین نیست که آیا او برای کارگردانی فیلم دوم نیز بازخواهد گشت یا خیر. او و واشنگتن در پروژه همکاری بعدی شان در بازسازی فیلم هفت خارق العاده محصول کمپانی ام جی ام کنار هم قرار می گیرند؛ پروژه ای که علاوه بر آن، این دو را با بازیگر روز تمرین یعنی اتان هاوک نیز دوباره متحد می کند.

کمپانی سونی علاوه بر اعلام خبر ساخت قسمت دوم فیلم برابرکننده، اخباری درباره ساخت یک فیلم انیمیشن جدید اسپایدرمن نیز منتشر کرد. فیل لرد و کریس میلر کارگردانان فیلم لگو مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 934

به "فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید