لالیگا، 3 امتیاز اولین ال کلاسیکوی فصل در جیب رئال مادرید، بارسلونای کومان همچنان به رقیب دیرینه می بازد

به گزارش مجله همراهان، در نخستین دوئل سنتی ابرقدرت های فوتبال اسپانیا در فصل نو لالیگا، این تیم رئال مادرید بود که خانه بارسلونا را دست پر ترک کرد.

لالیگا، 3 امتیاز اولین ال کلاسیکوی فصل در جیب رئال مادرید، بارسلونای کومان همچنان به رقیب دیرینه می بازد

به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) از ساعت 17:45 به وقت تهران، تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک میهمان مادریدی به پایان رسید. گل نخست رئالی ها در این بازی را دیوید آلابا در دقیقه 32 به ثمر رسید و دومین گل هم در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم از طریق لوکاس واسکز وارد دروازه میزبان شد. در طرف مقابل هم سرخیو آگوئرو در اولین تجربه اش از حضور در ال کلاسیکو در دقیقه هفتم وقت های تلف شده تنها گل بارسلونا را زد.

در این بازی که اولین نبرد غول های فوتبال اسپانیا در عصر پسا مسی - رونالدو بود، اگرچه بارسلونا کنترل توپ و میدان را در دست داشت، اما از تملکش بهره ای نبرد و معدود موقعیت های جدی اش برای گلزنی هم با بی دقتی بازیکنان این تیم در ضربات آخر به هدر رفت.

در سمت مقابل هم این شرایط کم و بیش برای رئالی ها صدق می کرد و این تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که از طریق دو مهاجمش کریم بنزما و وینیسیوس جونیور به هدر رفت. در شب کم فروغ مهاجمان رئال مادرید، این داوید آلابا مدافع اتریشی کهکشانی ها بود که با یک پاس عمقی به موقع از رودریگو و شوتی سنگین از سمت چپ محوطه جریمه بارسلونا، دروازه کاتالان ها را باز کرد.

بارسلونا با وجود عقب افتادن از رقیب دیرینه اش در اواسط نیمه اول، برنامه خاصی برای نجات از شکست خانگی نداشت و تا پایان بازی تنها یک شوت داخل چارچوب به سمت دروازه حریف شلیک کرد و تاوان بازی ضعیفش را هم در دقیقه چهارم وقت های تلف شده با لو دادن توپ در یک ضدحمله داد وقتی که آسنسیو با یک فرار پرسرعت از جناح چپ پا به توپ پیش رفت و شوتی به سمت دروازه کاتالان ها شلیک کرد که پس از دفع ناقص مارک آندره تراشتگن، از طریق لوکاس واسکز به گل دوم کهشکانی تبدیل شد. این اتفاق سبب شد که تنها گل بارسلونا که در هفتمین دقیقه وقت های تلف شده از طریق سرخیو آگوئرو به ثمر رسید، فایده ای به حال این تیم نداشته باشد.

به این ترتیب سریال ناکامی های رونالد کومان در ال کلاسیکو ها ادامه پیدا کرد و بارسلونا برای چهارمین بار متوالی در مصاف با رئال مادرید تن به شکست داد.

با نتیجه ای که برای اولین ال کلاسیکوی فصل رقم خورد، رئال مادرید 20 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سویا و یک بازی کمتر در صدر جدول قرار گرفت. بارسلونا هم که دومین شکستش را در این فصل لالیگا متحمل شد با 15 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

از اتفاقات مهم این بازی می توان به مصدومیت مهاجم رئال مادرید وینیسیوس جونیور در دقیقه 87 و آسیب دیدگی و خروج فدریکو والورده هافبک کهکشانی ها از میدان در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم تنها 20 دقیقه پس از ورودش به میدان اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1899

به "لالیگا، 3 امتیاز اولین ال کلاسیکوی فصل در جیب رئال مادرید، بارسلونای کومان همچنان به رقیب دیرینه می بازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، 3 امتیاز اولین ال کلاسیکوی فصل در جیب رئال مادرید، بارسلونای کومان همچنان به رقیب دیرینه می بازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید