لیگ برتر انگلیس، ادامه سریال بردهای لیورپول با پیروزی خانگی مقابل ساوتهمپتون، برایتون بدون جهانبخش مساوی کرد

به گزارش مجله همراهان، بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطع صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها و نزدیک تر شدن آن به کسب مقام قهرمانی دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، ادامه سریال بردهای لیورپول با پیروزی خانگی مقابل ساوتهمپتون، برایتون بدون جهانبخش مساوی کرد

به گزارش خبرنگاران، امشب (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران شش بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها لیورپول صدرنشین با نتیجه 4 بر صفر میهمانش ساوتهمپتون را شکست داد.

در این ملاقات، الکس چمبرلین در دقیقه 47، جردن هندرسون در دقیقه 60 و محمد صلاح دو بار در دقایق 72 و 90 گل های لیورپول را به ثمر رساندند تا این تیم بیست و چهارمین برد خود را در بیست و پنجمین بازی اش در این فصل لیگ برتر کسب کند و فاصله خود را با منچسترسیتی رده دومی به 22 امتیاز افزایش دهد.

امشب همچنین تیم فوتبال برایتون در ملاقاتی که علیرضا جهانبخش روی نیمکت این تیم نشسته بود و فرصت بازی پیدا نکرد، مقابل میزبانش وستهام ماراتنی پرگل را به راه انداخت و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد.

نتایج سایر بازی های امشب لیگ جزیره به توضیح زیر است:

نیوکاسل صفر - نوریچ صفر

کریستال پالاس صفر - شفیلدیونایتد یک

بورنموث 2 - استون ویلا یک

واتفورد 2 - اورتون 3

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران منچستریونایتد میزبان ولورهمپتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 795

به "لیگ برتر انگلیس، ادامه سریال بردهای لیورپول با پیروزی خانگی مقابل ساوتهمپتون، برایتون بدون جهانبخش مساوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، ادامه سریال بردهای لیورپول با پیروزی خانگی مقابل ساوتهمپتون، برایتون بدون جهانبخش مساوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید