ماجرای حضور یک داور لیگ رجحان در هیئت مدیره ذوب آهن

به گزارش مجله همراهان، جواد محمدی، داور لیگ فزونی فوتبال ایران به عضویت هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان درامد.

ماجرای حضور یک داور لیگ رجحان در هیئت مدیره ذوب آهن

به گزارش ، منصور یزدی زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان در حکمی جوادمحمدی، داور رسمی فوتبال ایران را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب کرد تا این انتخاب حواشی زیادی داشته باشد.

مسئولان دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، او را برای همواره از قضاوت رسمی در فوتبال محروم کردند و این محرومیت به شکلی است که حتی اگر او در هر زمان دیگری بخواهد دوباره به دنیای داوری برگردد و از سمت جدیدش کناره گیری کند، دیگر این امکان برای او وجود ندارد و وی برای همواره دیگر نمی تواند به طور رسمی در فوتبال ایران قضاوت کند.

در همین باره داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در این باره اعلام کرد: این موضوع با روح قوانین ورزشی مغایرت دارد. محمدی در باشگاه ذوب آهن منفعت دارد و با این وضعیت شائبه جانبداری او از این تیم مطرح می گردد. به همین دلیل اگر همین امروز هم از سمت خود در باشگاه ذوب آهن استعفا دهد، دیگر نمی تواند در فوتبال ایران داوری کند.

لازم به ذکر است، ذوب آهن با راهنمایی علیرضا منصوریان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و در جدول رده بندی با 14 امتیاز چهاردهم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 168

به "ماجرای حضور یک داور لیگ رجحان در هیئت مدیره ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حضور یک داور لیگ رجحان در هیئت مدیره ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید