مخاطبان رادیو اصیل تر از مخاطبان شبکه های اجتماعی هستند

به گزارش مجله همراهان، مصطفی امامی، مجری جوانی است که در چهار پنج سال اخیر با اجرای برنامه های تلویزیونی متنوع، کم کم به چهره ای آشنا برای بینندگان تلویزیون تبدیل شده است.

مخاطبان رادیو اصیل تر از مخاطبان شبکه های اجتماعی هستند

او بیش از یک سال است که به عنوان گوینده اصلی برنامه رادیویی صحنه فعالیت می نماید. با مصطفی امامی درباره تجربه کوچ از تلویزیون به رادیو صحبت نموده ایم.

چه شد که بعد از تجربه اجرای برنامه های تلویزیونی به گویندگی رادیو پرداختید؟

تلویزیون و رادیو خیلی برای من فرقی نمی نماید و به نظرم شکل و کیفیت برنامه سازی است که اهمیت دارد. از طرف دیگر، هر کار خوبی که در رسانه انجام گردد، شنیده و دیده می گردد. یعنی معتقدم همان کاری که در برنامه تلویزیونی می کنی، به لحاظ محتوایی در برنامه رادیویی هم قابل اجراست و می توان همان اندیشه و همان محتوا را به وسیله امواج رادیو منتقل کرد. صادقانه بگویم، پیش از این که به رادیو بروم اصلا فکر نمی کردم این قدر تاثیرگذار باشد و بگردد برنامه پرمخاطبی ساخت که تا این حد سر و صدا کند. اما تجربه یکی دو ساله ام در رادیو نشان داد که این اتفاق در رادیو هم می تواند رخ دهد.

اجرای برنامه صحنه در رادیو تهران را چه سالی آغاز کردید؟

آذر 1398 آغاز کردیم و الان نزدیک به یک سال ونیم است که روی آنتن هستیم. صحنه برایم تجربه خیلی جذابی بود، چون از همان ابتدا بسیار شنیده شد، چراکه درباره سلبریتی ها و چهره ها صحبت می کردیم و تیم برنامه هم بسیار حرفه ای بود و فضای بسیار خوبی برایم مهیا کردند. با توجه به این که من پیش از آن پشت میکروفن رادیو نبودم، فکر می کردم صدایم در رادیو خوب نباشد، اما با حمایت دوستان به مدلی رسیدیم که همه چیز خیلی خوب پیش رفت. البته قبل از صحنه، در سال 1393 هم در رادیوجوان در برنامه اینجا شب نیست مسؤول هماهنگی مهمان بودم و در نتیجه با فضای رادیو بیگانه نبودم و رادیو همواره برایم جذاب بوده است.

به نظر شما مخاطبان رادیو چه تفاوتی با مخاطبان تلویزیون دارند؟

مخاطبان رادیو آدم های خاصی هستند و به نوعی به مخاطبان تئاتر شباهت دارند. یعنی خیلی باید این رسانه را دوست داشته باشند که با توجه به وجود این همه ابزار ارتباطی مانند تلفن همراه و تلویزیون، در خانه یا محل کارشان رادیو گوش نمایند. یعنی مخاطبان وفادار رادیو آدم های خیلی پیگیری هستند و به خاطر علاقه شان رادیو گوش می نمایند. کسانی که با برنامه ها تماس می گیرند، پیامک می دهند و ... به نظرم این آدم های وفادار خیلی قابل احترام و اصیل تر از مخاطبان شبکه های اجتماعی و مدیوم های دیگر هستند.

ضمیمه قاب کوچک روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1647

به "مخاطبان رادیو اصیل تر از مخاطبان شبکه های اجتماعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطبان رادیو اصیل تر از مخاطبان شبکه های اجتماعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید