مردم سالاری دینی، ثمره درخت انقلاب است

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مشارکت در انتخابات به معنای مشارکت در عمران و آبادانی کشور است.

مردم سالاری دینی، ثمره درخت انقلاب است

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (21 شهریور) در جریان بازید از شعبات اخذ رای زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس آمادگی کامل و صددرصدی را برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی انتخابات دور دوم یازدهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان های زنجان و طارم دارد.

وی با بیان اینکه ثمره درخت انتخابات مردم سالاری دینی است، اضافه کرد: مشارکت در انتخابات به معنای مشارکت مستقیم و عمیق در ارتقاء فرهنگ، عمران و آبادانی کشور است.

این مسئول با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی، صیانت از آرای مردم است، توضیح داد: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشان دهنده اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه در صندوق های اخذ رای انتخابات، همه شیوه نامه های بهداشتی برای تامین نظم و امنیت انتخابات صورت گرفته است، ادامه داد: نیروی انتظامی در انتخابات بی طرف بوده و هوادار کاندیدای خاصی نیست.

سردار جهانبخش با بیان اینکه وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت عظیم ایران شرکت در انتخابات است، گفت: با حضور پررنگ مردم در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های زنجان و طارم، شاهد خلق حماسه دیگری از دفتر زرین انقلاب خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1246

به "مردم سالاری دینی، ثمره درخت انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم سالاری دینی، ثمره درخت انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید