مسکو خطاب به آنکارا: تغییر نام ساختگی تروریست ها در سوریه کافی نیست

به گزارش مجله همراهان، وزارت خارجه روسیه از دولت ترکیه خواست که گروههای تروریستی را به طور واقعی از مخالفان سوریه جدا کند و تغییر نام ساختگی آنها کافی نیست.

مسکو خطاب به آنکارا: تغییر نام ساختگی تروریست ها در سوریه کافی نیست

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه شب گذشته از ترکیه خواست که به طور واقعی شبه نظامیان(گروههای تروریستی) را از مخالفان سوریه جدا کند چرا که تغییر نام ساختگی گروههای تروریستی غیرقابل قبول است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، زاخارووا اضافه کرد: ما امیدواریم که شرکای ترکیه ای ما به تلاشهای خود برای جداسازی میانه روها از افراطیون ادامه دهد و سپس اقداماتی برای خنثی سازی آنها اتخاذ کند.

وی تاکید نمود که تغییر نام خالی به معنای تغیر روح این گروهها نیست و آنها همانطور تروریست باقی می مانند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید نمود، هیچ توهمی نباید وجود داشته باشد، ما درباره شناسایی تروریستها از نظر بین المللی صحبت می کنیم، مهم نیست آنها به خودشان چه لقبی می دهند.

بعضی گروههای تروریستی در سوریه از جمله جبهه النصره برای در امان ماندن از حملات نیروهای ارتش سوریه و باقی ماندن در عرصه میدانی سوریه طی سالیان گذشته اقدام به تغییر نام خود نموده اند تا از لیست گروههای تروریستی خارج شوند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 966

به "مسکو خطاب به آنکارا: تغییر نام ساختگی تروریست ها در سوریه کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو خطاب به آنکارا: تغییر نام ساختگی تروریست ها در سوریه کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید