میداودی: شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد، بهترین تصمیم را می گیرم

به گزارش مجله همراهان، میلاد میداودی، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: منتظرم تا تکلیف کادر فنی نفت معین گردد و بعد از آن برای فصل آینده بهترین تصمیم را می گیرم.

میداودی: شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد، بهترین تصمیم را می گیرم

میلاد میداودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیتش در نفت مسجدسلیمان گفت: قرارداد من به انتها رسیده و بازیکن آزاد هستم. هنوز چیزی برای فصل بعد تعیین نیست و منتظر انتخاب سرمربی هستم. خیلی از بازیکنان هم قرارداد ندارند و منتظرند تا تکلیف کادر فنی تعیین گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اولویتش ماندن در نفت مسجدسلیمان است، توضیح داد: هنوز که سرمربی معرفی نشده است. شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد. من منتظرم تا همه چیز در تیم نفت تعیین گردد تا در نهایت تصمیم بگیرم. چند پیشنهاد هم دارم و عجله ای برای تصمیم گیری ندارم. مطمئناً با آنالیز تمام شرایط، بهترین تصمیم را برای فصل بعد خواهم گرفت.

مهاجم پیشین استقلال در رابطه با انتخاب سرمربی جدید این تیم هم بیان نمود: این پروسه کمی طولانی شد و امیدوارم استقلال دیگر زمان را از دست ندهد. استقلال در این چند سال همواره در آغاز لیگ نتایج خوبی نگرفت، ولی امیدوارم این بار از همان ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را مسرور کند.

میداودی در واکنش به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و صحبت های جنجالی اش گفت: به هرحال این تصمیمی بود که مجیدی گرفت و من برای او در تیم امید آرزوی موفقیت دارم. مجیدی می تواند در این مسئولیت جدید توانایی های خود را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 232

به "میداودی: شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد، بهترین تصمیم را می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میداودی: شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد، بهترین تصمیم را می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید