نساجی حریف ساده ای برای استقلال نیست، آبی ها در دو جام مدعی هستند

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور دوشنبه شب به مصاف تیم نساجی می رود که این بازی به میزبانی آبی پوشان و در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

نساجی حریف ساده ای برای استقلال نیست، آبی ها در دو جام مدعی هستند

احمد فیض کریملو مدافع سابق آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: می توان امیدوار بود که این بازی از نظر کیفی بازی خوب و در کلاس بالایی باشد چون هر دو تیم به علت حذفی بودن بازی میل به پیروزی داشته و به جز آن هر دو تیم توانایی در ارائه فوتبال با کیفیت روی چمن خوب را دارند.

پیشکسوت آبی پوشان و مربی پیشین نساجی در ادامه بیان داشت: شاید بعضی ها (به اشتباه) بر این باور باشند که این ملاقات باری استقلال ساده است و یک پیروزی سهل الوصول انتظار این تیم را بکشد که این فکری اشتباه است. در فوتبال بازی ساده نداریم به خصوص اگر این فوتبال در جام حذفی باشد. در جام های حذفی هر نتیجه ای می تواند اتفاق بیفتد که مصداق شاخص آن صعود تیم خلیج فارس ماهشهر از لیگ دسته دو کشور به نیمه نهایی این مسابقات است. در گذشته هم کم نداشتیم تیم هایی از لیگ های پایین تر که حتی تا فینال هم بالا آمده بودند.

فیض کریملو در ادامه بیان داشت: استقلال در این فصل در هر دو جام مدعی قهرمانی است و این فرصتی خوب برای دبل آنهاست تا به این وسیله ناکامی های چند سال اخیر را جبران نمایند. مجیدی و شاگردانش نباید از این فرصت طلایی که در اختیار دارند به راحتی عبور نمایند و البته نقش مدیریت باشگاه هم در این خصوص بسیار مهم است. مجموعه استقلال با آرامش کامل تا اینجا پیش آمده و مدیریت باید همین شرایط را تا سرانجام فصل و رسیدن به قهرمانی حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2092

به "نساجی حریف ساده ای برای استقلال نیست، آبی ها در دو جام مدعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی حریف ساده ای برای استقلال نیست، آبی ها در دو جام مدعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید