نوری: دوست داشتم با چین در فینال بازی کنیم، بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: خیلی خوب می شد اگر در فینال به مصاف چین می رفتیم و چنین عملکردی داشتیم.

نوری: دوست داشتم با چین در فینال بازی کنیم، بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند

با ما همراه باشید و با تور 14 روزه چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا نوری پس از پیروزی شاگردانش مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال زیر 18 سال آسیا گفت: کمبود بازی های تدارکاتی در تیم ما مشهود بود و همین موضوع باعث می شد شرایط روحی و روانی بازیکنان دچار افت گردد اما در بازی امروز مقابل چین بازیکنان من بسیار راحت بازی کردند. دستور ما استفاده از حملات تاخیری بود و همانطور که دیدید بیشتر حملات ما در 6 ثانیه آخر مالکیت توپ انجام می شد.

وی گفت: تمرینات زیادی برای ضد پرس انجام داده بودیم، اما مقابل تیم های سرعتی مثل چین و ژاپن کاری از دست ما بر نیامد. می دانستیم که چین سرعت تیم های ژاپن و کره را ندارد و بازیکنان نیز برای پیروزی در این ملاقات از جانشان مایه گذاشتند.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران توضیح داد: امروز 2 بازیکن گارد ما مصدوم بودند و من تنها با یک گارد به بازی ادامه دادم و دستم در این پست کاملاً بسته بود.

نوری گفت: بازیکنان واقعاً خسته شده بودند، ولی من هم نمی توانستم در ثانیه های آخر بازی ریسک کنم و تعویضی انجام دهم.

وی در خصوص بازی تکراری مرحله نیمه نهایی مقابل کره مطرح نمود: نقاط ضعف و قوت کره بررسی خواهد شد تا برابر این تیم دچار مشکل نشویم. خیلی خوب می شد اگر در فینال به مصاف چین می رفتیم و چنین عملکردی داشتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 791

به "نوری: دوست داشتم با چین در فینال بازی کنیم، بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: دوست داشتم با چین در فینال بازی کنیم، بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید