هر 4 تیم شانس صعود دارند، ایران همه را شگفت زده نموده است

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا گفت: هر 4 تیم حاضر در گروه E شانس صعود دارند.

هر 4 تیم شانس صعود دارند، ایران همه را شگفت زده نموده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شان فلمینگ گفت: بازی های این گروه بسیار سخت است و با توجه به نتایجی که در روز اول به دست آمد همه تیم ها شانس صعود دارند اما ما و اتریش که 2 گل زدیم شانس مان بیشتر است.

وی اضافه نمود: ایران تیم خوبی است که همه را شگفت زده نموده و در جام جهانی همه در خصوص آن صحبت می نمایند زیرا مقابل آرژانتین که از عنوان سومی اش دفاع می نماید و همواره جزو تیم های قدرتمند جام های جهانی است، نتیجه خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا بیان کرد: ایران یکی از تیم های شگفتی آفرین در این جام است و این مسئله می تواند انرژی بازیکنان آنها را بیشتر و کار ما و اتریش را سخت کند. این یک بازی فیزیکی است اما ما تیم ایران را بررسی نموده ایم و با بازیکنان قدبلند و تنومندی که داریم، می خواهیم تاکتیک آنها را خنثی کنیم. به هر حال امیدوارم فردا بازی زیبایی را شاهد بوده و هر تیمی که لیاقت دارد برنده گردد.

وی در خصوص اینکه کدام تیم ها از این گروه صعود می نمایند یادآور شد: هیچ چیز معین نیست اما بازی فردا 50 تا 60 درصد صعود نماینده ها را معین می نماید.در این گروه شرایط به نحوی است که تنها در روز آخر تیم های صعودنماینده معین خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا در خاتمه گفت: این گروه (گروه E) یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی بوده اما به نظر من این سخت ترین گروه جام جهانی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 289

به "هر 4 تیم شانس صعود دارند، ایران همه را شگفت زده نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 4 تیم شانس صعود دارند، ایران همه را شگفت زده نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید