هیچکس به تنهایی قهرمان نمی گردد

به گزارش مجله همراهان، فدراسیون فوتبال آرژانتین کمپینی را علیه ویروس کرونا به راه انداخت که سر و صدای زیادی به پا کرد.

هیچکس به تنهایی قهرمان نمی گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اوله، فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) یک کمپین ویدئویی به راه انداخت تا از مردم بخواهد در روزهای فراگیری ویروس کرونا در خانه بمانند. این ویدئو همه را تحت تاثیر قرار داد و سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

این پیغام تنها برای طرفداران فوتبال نیست و برای همه مردم است اما از جملاتی مخصوص به فوتبال استفاده شده است.

ویدئو با نشان دادن تصاویری از جام جهانی 1986 مکزیک شروع می گردد (آرژانتین قهرمان شد) و راوی می گوید: هیچکس به تنهایی قهرمان نمی گردد حتی دیگو (مارادونا) در سال 1986، که بدون گل بورو (خورخه بوروچاگا) در فینال نمی توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در حالی که ویدئو تصاویری از خانواده ها، دوستان و زوج ها را پخش می نماید روای ادامه می دهد: آرژانتین شما را دارد و برای پیروزی به شما احتیاج دارد. امروز سخت ترین بازی تاریخ خود را پیش رو داریم، سخت ترین بازی که با آن روبه رو شدیم.

ویدئو با این جملات ادامه پیدا می نماید: هرگز تصور نمی کردیم دو قدرتی هم چون ایتالیا و اسپانیا پیش از ما شکست بخورند و چه دردناک است چون تیم ما از فرزندان و نوه های آن ها تشکیل شده است.

راوی می گوید: به همین خاطر به توصیه های افراد بالا دست گوش کن. به فاصله ها احترام بگذار. به هر مکانی نرو چون در آفساید قرار می گیری و با این کار به تیمت که محاصره شده است آسیب می رسانی. برای این که پیروز شوی چند روز متمرکز شو.

این کمپین در ادامه اشاره می نماید: پزشکان و پلیس هر روز آماده هستند در صورتی که آسیب دیدی به تو یاری نمایند.

راوی سپس مردم را مخاطب قرار می دهد و می گوید: پنجره ها را باز کنید و هر چقدر که می توانید هوای خانه را عوض کنید چون با وجود اینکه به نظر می رسد حریفی وجود ندارد اما موقع حمله خیلی خطرناک است. اگر همکاری میان مان وجود نداشت نمی توانستیم این دو جام (دو قهرمانی آرژانتین در جام جهانی) را فتح کنیم. به فرزندان و پدر عظیم و مادرعظیم های تان فکر کنید. زمانی که همه چیز به خاتمه برسد دیگر احتیاجی به دعا کردن ندارند.

ویدئو با این جملات به خاتمه می رسد: به پیش آرژانتین. در این بازی زمانی پیروز می شویم که همه در آن نقش داشته باشند. در این کشور قدرتی وجود دارد که از هر ویروسی قوی تر است. دوباره می توانیم در کنار هم باشیم چه در زمین چه در جای دیگر.

تا به امروز در آرژانتین 740 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 19 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 963

به "هیچکس به تنهایی قهرمان نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچکس به تنهایی قهرمان نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید