ورنازا در ایتالیا

به گزارش مجله همراهان، Vernazza , لیگوریا , ایتالیا . این شهر یکی از شهرک‌های نمادین Cinque Terre است که شامل Manarola و Riomaggiore نیز می‌شود . این شهر که در ریوی ایتالیا واقع شده‌است , دارای ترافیک صفر است و یک روستای ایتالیایی واقعی است - پس از آن که در سال 1500 میلادی تاسیس شد , این روستا یک هدف دزدان دریایی بود , بنابراین قلعه قرون‌وسطایی Belforte و یک سیستم کامل مرتفع ساخته شدند .

ورنازا در ایتالیا

امروزه برج دوریا یکی از جاذبه‌های معماری در این کشور است . از آنجا که آن بر روی قله شیب‌دار , مناظر panoramic بزرگ به دریای مدیترانه و شهر باز شده‌است . یکی دیگر از جاذبه‌های معروف کلیسای سنت دی Antiochia است که در سده 14 میلادی ساخته شده‌است . گردشگران دوست دارند مسیری را پیاده‌روی کنند که هر پنج روستا را به هم متصل می‌کند و راه رفتن رمانتیک را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
بازدید از یک روستا که به عنوان یکی از زیباترین زنان ایتالیا در نظر گرفته می‌شود . کل سرزمین Cinque به طور حتم به اندازه یک عمر در طول زندگی ارزش دارد .
کی به آنجا بروی ?
تمام طول سال : تابستان گرم می‌شود , در حالی که زمستان ملایم است . بهار و پاییز می‌تواند کمی بارانی باشد , اما با این حال جذاب است .
چطور به آنجا برسیم ?
با یک قطار شیر از Genova یا لا Spezia : اینها برای تحویل پست و شیر به کار می‌روند , اما اکنون برای اهداف توریستی استفاده می‌شوند و واقعا سرگرم‌کننده هستند . همچنین یک سواری زیبایی با گذر از صخره‌ها , تونل‌ها و درختان زیتون فراهم می‌کند .

انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 6

به "ورنازا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورنازا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید