پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیغام نور

به گزارش مجله همراهان، رئیس دانشگاه پیغام نوراستان کرمان گفت: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور تا 14 مهرماه ادامه خواهد داشت.

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیغام نور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ،علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیغام نوراستان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه پیغام نور گفت: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور که از پنجم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش شروع شده بود تا 14 مهرماه ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد:دانشگاه پیغام نور استان کرمان با دارا بودن 28 مرکز و واحد دانشگاهی پذیرای داوطلبان تحصیلات عالی در استان در 350 رشته محل است و ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی و به وسیله سایت sanjesh.org انجام می گردد و احتیاجی به مراجعه حضوری نیست.

محدثی زرندی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت نام می توانند برای آگاهی از رشته محل ها و دریافت جزئیات بیشتر به پورتال دانشگاه به نشانی kerman.pnu.ac.ir مراجعه و یا کانال های اطلاع رسانی دانشگاه پیغام نور استان کرمان در فضای مجازی به آدرس @kermanpnuk را دنبال نمایند.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان کرمان به زیرساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه پیغام نور اشاره نمود و اضافه کرد: دانشگاه پیغام نور در دوره شیوع ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکرد و در نیمسال دوم با برگزاری بیش از 11 هزار گروه درسی به صورت مجازی و الکترونیکی برای دانشجویان پیغام نوری استان، توانست نیمسال تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برساند و هم اکنون نیز بیش از 3هزار کلاس درسی به صورت الکترونیکی ارائه نموده است.

رئیس دبیرخانه منطقه هشت به اعطای تسهیلات برای خرید ابزار های الکترونیکی مورد احتیاج دانشجویان نظیر موبایل، تبلت و رایانه اشاره نمود و اضافه کرد: با تفاهم نامه ای که با یکی از بانک ها انجام شده است هر دانشجوی پیغام نوری می تواند تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کند و برای خرید ابزار های شرکت در کلاس های الکترونیکی اقدام کند.

او به تدابیر دانشگاه پیغام نور برای برطرف دغدغه اقتصادی و شهریه دانشجویان پرداخت و گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم نموده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1272

به "پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید