کاراکتر محبوب توتورو به چین می رود، مرمت انیمیشن ژاپنی

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، همسایه من توتورو انیمه تحسین شده هایائو میازاکی پس از سال ها که از ساخت آن می گذرد برای اولین بار در چین اکران خواهد شد و پیش بینی می گردد اکران موفقیت آمیز آن راه سایر محصولات استودیو جیبلی را به سوی سالن های سینمای چین باز خواهد نمود.

کاراکتر محبوب توتورو به چین می رود، مرمت انیمیشن ژاپنی

طبق برنامه ریزی های اجرا شده قرار است نسخه مرمت شده این انیمه ژاپنی در 14 دسامبر (23 آبان) و در سی امین سالگرد اولین اکران آن روی پرده سینماهای چین رود. بنا به گفته منابع چینی به نقل از توزیع نمایندگان محلی، نسخه دیجیتالی و مرمت شده همسایه من توتورو با زیرنویس ژاپنی و دوبله چینی عرضه می گردد.

همسایه من توتورو انیمه ای در سبک فانتزی و خیال پردازی است که در سال 1988 فراوری شد و نویسندگی و کارگردانی آن برعهده هایائو میازاکی مرد افسانه ای سینمای ژاپن و دنیا بود. فیلم داستان 2 کودک را روایت می نماید که برای تعطیلات تابستانی به همراه پدرشان به منطقه ای خارج از شهر می روند؛ جایی که ارواحی جنگلی همچون توتورو در آن زندگی می نمایند.

با تور چین همراه ما باشید.

این انیمه در زمان اکران خود توفیق چندانی نیافت و تنها در حدود 6 میلیون دلار در سینمای ژاپن فروخت، اما با گذر سال ها، فیلم و کاراکتر دوست داشتنی آن به یک کالت و نماد فرهنگی تبدیل شدند که فروش آن در سیستم سینمای خانگی از 250 میلیون دلار گذشته است. کاراکتر توتورو یکی از محبوب ترین شخصیت های کشور ژاپن است و حجم فروش محصولات مرتبط با آن در این کشور تا سال 2018 نزدیک به 1.5 میلیارد دلار بوده است.

نسخه بازسازی شده همسایه من توتورو در سال 2014 در ایالات متحده آمریکا و کانادا به نمایش درآمد.

تا کنون پرفروش ترین انیمه ژاپنی در چین مربوط به فیلم با من بمان دورایمون اثر تاکاشی یامازاکی بوده که در سال 2015 بیش از 85 میلیون دلار در گیشه این کشور فروخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 86

به "کاراکتر محبوب توتورو به چین می رود، مرمت انیمیشن ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراکتر محبوب توتورو به چین می رود، مرمت انیمیشن ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید