کاروانی لوکس برای مشاغل لوکس ، نگاهی به تریلر تفریحی ساحل

به گزارش مجله همراهان، کمپانی ائرو بیلد (Aero Build)، کاروان مسافرتی هوشمند کاست (ساحل) را با امکانات رفاهی مدرن را به نمایش می گذارد.

کاروانی لوکس برای مشاغل لوکس ، نگاهی به تریلر تفریحی ساحل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، ائروبیلد در تنسی کسب و کاری ایجاد نموده است که کاروان های شیک و همه کاره را برای مشاغل موبایلی مانند کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها توسعه می دهد. این کمپانی سبکی مدرن و انعطاف پذیر را به بازار کاروان های مسافرتی می آورد که در جایی ساخته شده که سایر تریلرهای کمپینگ شکست می خورند. این کاروان که کاست (در انگلیسی به معنای ساحل) نامیده می گردد یک کاروان سوار بر دو محوره است که کاملا با برق کار می نماید و مختص فضاهای ساحلی طراحی شده است. فضای داخلی این کاروان به گونه ای طراحی شده که تصویر آن می تواند روی جلد یک مجله طراحی چاپ گردد. این فضا تضمین کننده این است که مسافران از راحتی موجود در یک خانه هوشمند مدرن بدون توجه به اینکه ماجراجویی شان آن ها را به کجا خواهد رساند، لذت ببرند.

هدف کمپانیائرو بیلد ارائه پیشرفته ترین خودروی تفریحی لوکس تمام برقی آمریکا است. اساس این کوشش بر ایجاد یک سیستم برقی قدرتمند خارج از شبکه است که قادر باشد تمام سیستم ها و لوازم داخلی این کاروان لوکس بدون احتیاج به ال پی جی است. تامین برق این سیستم با مجموعه ای از پنل های خورشیدی 1360 واتی تک کریستالی روی سقف کاروان آغاز می گردد. این پنل ها یک بانک باتری لیتیوم یونی 810 آمپر ساعتی را شارژ می نماید.

تمام این ظرفیت خورشیدی و باتری نه تنها امکانات اولیه کمپینگ را تامین می نماید، بلکه به وسایل تجملی مانند سیستم کنترل صفحه نمایش لمسی به سبک خانه هوشمند، وای فای موبایل و تلویزیون های هوشمند دوگانه 32 اینچی نیز یاری می نماید. دو اینورتر 3 هزار واتی تجهیزات AC را فعال نگه می دارند. این کاروان بعلاوه دارای یک اتصال 50 آمپری برای اتصال به برق ساحلی است.

ائرو بیلد با دادن طراحی بیرونی سیاه و سفید براق به نمای فایبرگلاس این کاروان، ظاهر مستطیلی گوشه گرد نسبتا ساده ای را برای این خودروی مسافرتی - تفریحی ایجاد نموده است. این سبک ساده در داخل نیز ادامه پیدا می نماید، جایی که دیوارها و مبلمان سفید و میزهای مشکی غالب هستند و با رنگ های خاکی روشن و تیره و نور محیطی برجسته می شوند.

این کاروان 6.4 متری قابلیت پذیرش چهار سرنشین را با ترکیبی از تخت دو نفره قابل تبدیل غذاخوری و تخت اصلی 125 در 206 سانتی متری را دارد. تشک تخت ها نیز از جنس فوم مموری ژل است. آشپزخانه بزرگ این کاروان تقریبا بر نیمی از دیوار سمت راننده مقابل درب ورودی تسلط دارد، این آشپزخانه دارای یک اجاق سرامیکی دوگانه سوز، مایکروویو فولادی ضد زنگ و یخچال - فریزر بزرگ 278 لیتری است. حمام خشک اختصاصی مانند آشپزخانه به زیبایی تجهیز شده است. سینک جدا از حمام قرار گرفته است و حتی در صورت اشغال توالت یا دوش، دسترسی به سینک دستشویی به صورت جداگانه فراهم است.

بیشتر بخوانید:

  • با گران ترین و لوکس ترین کاروان سال 2022 آشنا شوید | حمل فراری با کاروان پرفورمنس اس

ورودی کاروان و اتاق خواب با یک کمد لباس بلند از هم جدا شده اند اتاق خواب و اتاق نشیمن دارای تلویزیون های صفحه تخت نیز به وسیله این کمد ازهم سوا شده اند. در بزرگ و پرده اتاق خواب، باعث تفکیک بهتر فضای داخل کاروان شده و حریم خصوصی بیشتری ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2232

به "کاروانی لوکس برای مشاغل لوکس ، نگاهی به تریلر تفریحی ساحل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروانی لوکس برای مشاغل لوکس ، نگاهی به تریلر تفریحی ساحل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید