کاهش تولید ممکن است جلوی رکوردشکنی فروش محصولات اپل را بگیرد

به گزارش مجله همراهان، اپل بارها به سهام داران خود درباره مسائل مربوط به عرضه محصولات خود هشدار داده است. در ابتدا مدیران این شرکت می گفتند که کمبودها در درجه اول بر مک تأثیر می گذارد اما در جدیدترین گزارش مالی به مسائل مربوط به تأمین آیفون و آیپد هم اشاره شده است. حالا بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، عرضه آیفون 13 پرو در بسیاری از بازارها همچنان محدود است و همین موضوع صدای بخشی از مشتریان را درآورده است.

کاهش تولید ممکن است جلوی رکوردشکنی فروش محصولات اپل را بگیرد

در این میان، عرضه سری آیفون 11 هم آیفون 12 هم محدود شده و خریداران برای در دست گرفتن آن ها باید مدتی منتظر بمانند. همچنین زمان انتظار برای دریافت اپل واچ سری 7 به حدود 1 ماه می رسد و نسل تازه مک بوک پرو هم با چنین مسائلی روبه رو شده است.

البته خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که اپل قبل از خاتمه سال جاری میلادی احتمالا می تواند مسائل مربوط به تأمین محصولات را برطرف کند. از طرف دیگر، محصولاتی مانند هوم پاد مینی، ایرپادز 3، ایرتگ، اپل تی وی و ایرپادز پرو دچار چنین مسائلی نشده اند و کاربران برای خریدن و دریافت آن ها لازم نیست منتظر بمانند.

تحلیلگران می گویند که در فصل تعطیلات، اپل احتمالا رکورد فروش 120 میلیارد دلاری را ثبت خواهد کرد که به معنای رشد 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهد بود. ولی در کل مسائل مربوط به تامین قطعات محصولات اپل، یک تهدید مهم برای رکوردشکنی آمار فروش این شرکت محسوب می شود و باید ببینیم آیا اپل با وجود این چالش ها می تواند رکورد فروش تازهی ثبت کند یا نه.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1898

به "کاهش تولید ممکن است جلوی رکوردشکنی فروش محصولات اپل را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تولید ممکن است جلوی رکوردشکنی فروش محصولات اپل را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید