کنفرانس بین المللی چابهار با حضور 35 کشور برگزار می گردد

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در چابهار گفت: 7 اسفندماه میزبان هیئت های مالی و سیاسی 35 کشور برای برگزاری کنفرانس بین المللی پتانسیل ها و ظرفیت های چابهار خواهیم بود.

کنفرانس بین المللی چابهار با حضور 35 کشور برگزار می گردد

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در تلاشیم این کنفرانس که موسوم به چابهار دی یا روز چابهار است در تقویم سالانه لحاظ گردد و هرسال به طور مداوم برگزار گردد.

وی همچنین با اشاره به تکریم سرمایه گذاران ادامه داد: مهم ترین بستر برای جذب سرمایه گذار، رفتار مناسب و شایسته با اوست و همه مسئولان دستگاه های اجرایی استان موظفند تا آنجا که می توانند شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل نمایند.

موهبتی در ادامه گفت: مقرر شده، روزهای دوشنبه فرمانداران استان سیستان و بلوچستان به همراه تمامی روسای ادارات شهرستان خود با ایجاد میز خدمت جوابگوی سرمایه گذاران باشند و شرایط را برای حضور سرمایه گذار در حوزه شهرستان خود فراهم نمایند.

لازم به ذکر است، همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 300سرمایه گذار داخلی و خارجی به مدت دو روز در چابهار برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 144

به "کنفرانس بین المللی چابهار با حضور 35 کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی چابهار با حضور 35 کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید