یازدهمین دوره نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران برگزار خواهد شد

به گزارش مجله همراهان، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، یازدهمین دوره نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران برگزار خواهد شد

در یازدهمین دوره این نمایشگاه با عنوان کلکسیونر مدرن، آثاری از صادق تبریزی، میرعبدالرضا دریابیگی، طلیعه کامران، گارنیک در هاکوپیان، پرویز تناولی، ژازه تباتبایی، محمدعلی ترقی جاه، منوچهر نیازی، آیدین آغداشلو، محمد احصایی، حسین محجوبی، نصرالله افجه ای، جلال شباهنگی، علی اکبر صادقی، قاسم حاجی زاده، علیرضا اسپهبد، پرویز کلانتری، توکل اسماعیلی (مش اسماعیل) و ناصر اویسی به نمایش درخواهد آمد.

گالری آرتیبیشن نخستین بار در سال 1397 نمایش آثار کلکسیونر را با نگاه به اهمیت و اثرگذاری فرهنگ مجموعه داری و توجه به اقتصاد هنر راه اندازی کرد. در این نمایشگاه که هر بار با اتخاذ یک رویکرد برگزار شده، این بار آثاری از هنرمندان شاخص ادوار مختلف هنر مدرن ایران عرضه می گردد. در یازدهمین دوره از کلکسیونر آثاری دیگر از هنرمندان مدرنیست برای بار دوم به نمایش در می آید.

نمایشگاه کلکسیونر 11 از روز آدینه 3 تیر تا 15 ام همین ماه در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2134

به "یازدهمین دوره نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین دوره نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید