22درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد جذب بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 152 هزار نفر معادل 22 درصد جمعیت استان در این بانک جذب شدند.

22درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد جذب بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند

الماس مجیدی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مهر ایران با بیان اینکه بانک مهر ایران بانک نوپا و نوجوان است، اضافه نمود: طی 12 سال خدمت روز به روز شاهد پویایی این بانک بودیم به نحوی که با توجه به عملکرد بانک از سوی مقامات دولت و نظام مورد تقدیر قرار گرفتیم.

وی اظهارکرد: بانک مهر ایران 12 سال پیش با سیاست ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات به افراد کم بضاعت و پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال خانگی و … تسهیلات کم درآمد اعطا می نماید.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش گامی بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه گفت: بانک مهر ایران متولی طرح های اشتغال زائی بنیاد برکت در مناطق محروم چاروسا، لوداب، قلعه رئیسی است که به همین دلیل 608 فقره تسهیلات بنیاد برکت از سوی امور شعب این بانک پرداخت شد.

مجیدی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج این بانک از ابتدای تاسیس تا کنون در استان به زوج های جوان توضیح داد: هفت هزار و 616 فقره تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده، ضمن اینکه اولین بانکی بودیم که وام 30 میلیونی زوج های جوان را پرداخت کردیم.

وی به صندلی سومی بانک مهر ایران در نظام بانکداری اسلامی دنیا اطلاع داد و ادامه داد: رتبه اول بانکداری اسلامی ایران متعلق به این بانک است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام خداپسندانه این بانک در راستای یاری به بیماران سرطانی، زنان سرپرست خانوار، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مطرح کرد: در طرح همیاران مهر بعضی از مبالغ یاری شده از سوی کارکنان شعب است و مبلغ دیگری توسط مردم هبه شده که تا به امروز یک میلیارد و 300 میلیون تومان در این طرح یاری شده که یک میلیارد و 100 میلیون در موارد ذکر شده هزینه شده یا در حال هزینه شدن است.

مجیدی با اشاره به توزیع این میزان یاری جمع آوری شده در طرح همیاران مهر با نظارت دستگاه ها توضیح داد: در این زمینه هم رتبه خوبی در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به جذب 152 هزار نفر معادل 22 درصد جمعیت استان در این بانک تاکید نمود: راه اندازی سامانه و حذف سیستم کاغذی با راه اندازی این سامانه دیگر اقدام خوب بانک است که در شاخص سامانه میعاد استان ششم کشور هستیم. در این سامانه بانک صفر تا 100 افتتاح حساب بدون استفاده از کاغذ و به وسیله گوشی تلفن همراه و تنها با ارائه کد ملی انجام می دهند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال 16 هزار و 641 فقره تسهیلات بانکی پرداخت نموده ایم، اظهارکرد: از ابتدای تاسیس این بانک تا به امروز 12هزار میلیارد و 232 میلیون ریال تسهیلات به صورت قرص الحسنه در استان پرداخت شده است، ضمن اینکه منابع مردم در این بانک 4 هزار و 300 میلیارد ریال بوده که بالاترین نسبت کشور متعلق به استان است.

مجیدی از خوش حسابی مردم در پرداخت اقساط تسهیلات اعطای اطلاع داد و مطرح کرد: از مجموع 4 هزار میلیارد ریال وام پرداخت شده 5 میلیارد و 300 میلیون تومان مطالبات داریم که نشان می دهد مردم اقساط خود را به موقع پرداخت می نمایند. کمتر از دو درصد تسهیلات پرداخت شده این بانک معوق هستند.

وی ضمن اشاره به تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران به مددجویان امداد گفت: 320 میلیون تومان در حوزه بهزیستی پرداختی داشتیم که پرداختی در این حوزه 100 درصد بوده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد به یاری 835 میلیون تومان به زندان های استان اطلاع داد و اعلام کرد: پرداختی بانک به صندوق امداد ولایت در سال گذشته 4 هزار و 469 فقره بوده که بالاترین سهم پرداختی را داشته ایم و طی امسال 5 هزار فقره تسهیلات صندوق ولایت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگاران، مجیدی اعلام کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات در حوزه صندوق امداد ولایت رتبه اول کشور، تسهیلات دانشجویی رتبه اول کشور، طرح همیار مهر رتبه 8 کشور و کاهش مطالبات جاری استان رتبه برتر کشور را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 705

به "22درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد جذب بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد جذب بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید