7 دلیل برای سفر به هند

به گزارش مجله همراهان، چرا هند را برای سفر انتخاب کنیم؟

هند کشور هزار رنگ و هفتاد و دو ملت است، مقصدی که تقریبا پای آرزوهای سفر هر گردشگری بنشینید، نامش را می شنوید. سرزمین پهناوری که مملو از جاذبه های تاریخی و فرهنگی است. جایی که در آن تنوع آداب و رسوم با سنت های کهن شکل متفاوتی به این کشور داده است. شگفتی های هند به قدری است که در سفر به این کشور بایستی صبح زود بیدار شوید و دیر وقت بخوابید! بناها و قصرهای مجلل، فرهنگ و رسوم جالب و عجیب هندی ها، پوشش رنگارنگ مردمان این کشور و … تنها گوشه ای از دیدنی های آن هستند. با خبرنگاران همراه و همسفر باشید تا از دلایلی وسوسه انگیز برای سفر به هندوستان صحبت کنیم.

7 دلیل برای سفر به هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

1.تمدن هزاران ساله

به جرئت می توانیم بگوئیم هند یکی از قدیمی ترین کشورهای دنیا است که شاهد حکمرانی پادشاهان زیادی بوده است. اسناد مکتوبی که در این سرزمین پیدا شده راوی داستان های هزاران سال پیش اینجا و اهمیت تمدن تاریخی این سرزمین است.

2.فرهنگ و مذهب

ربشه فرهنگ های قدیمی و بعضی مذاهب، در هند بوده است که با وجود آنها به مرور زمان رسوم و آئین های متنوعی به وجود آمده است. فرهنگ غنی آنها به روی سبک زندگی، مراسم ها و جشن هایشان به خوبی اثر گذاشته است. اگر راهی هند هستید با یک جستجوی ساده در اینترنت، زمان مراسم هایی که در این کشور برگزار می شوند را پیدا کنید، شاید با همزمان با سفر شما باشند.

3.موسیقی هندی

جاذبه شنیدنی هند، موسیقی آن است که با فرهنگ و هنر این کشور در آمیخته است. سبک های متنوع ساز و موسیقی هند در کنار دیگر جاذبه های آن به معروف شدنش در دنیا یاری نموده است.

4.تنوع جاذبه های طبیعی

طبیعت می خواهید؟ از شهر و شلوغی خسته اید؟ هند فکر خوبی است. از آن کشورهایی است که طبیعت بکر و بی نظیرش برای چند روز خستگیتان را به در می نماید. با هر سلیقه که باشید اینجا آرامشتان را پیدا می کنید، کوه های پوشیده از برف، سواحل شنی و مزارع پربار و سرسبز چای…

5.خرید

خرید برای بسیار از افراد یکی از جذاب ترین قسمت های یک سفر است، حالا تصور کنید در بازارهای بزرگ و رنگارنگ هندی ها مشغول خرید هستید. در این کشور ناب ترین سوغاتی ها را می توانید خریداری کنید، پارچه های رنگارنگ، لباس های اصیل هندی، ادویه های معروف، صنایع دستی و …بهترین یادگاری ها از این کشور هستند.

6.معماری جالب بناها

با ورود به هند انتظار دیدن بناهای عجیب با تزئینات فوق العاده زیبا را داشته باشید. هر کدام از این بناها برای خود داستان های تاریخی و گذشته ای شنیدنی دارند. در این کشور صدها قصر، کاخ و معبد می بینید که با هنرمندی معماران با ذوق طراحی و ساخته شده اند.

7.غذاهای هندی

هند به غذاهای تند و پر از ادویه اش معروف است. خوراک های رنگی و متنوعی که شما را به دنیای طعم ها و رنگ ها می برند. با اینکه سبک اولیه غذاهای هندی، گیاهی بوده است اما با گذر زمان و حمله مغول ها حالا در این کشور خوشمزه ترین غذاهای تهیه شده از گوشت را می توانید تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 492

به "7 دلیل برای سفر به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 دلیل برای سفر به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید