آزمون جامع دکتری در دانشگاه علامه مهرماه برگزار می شود

به گزارش مجله همراهان، براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 مهرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

آزمون جامع دکتری در دانشگاه علامه مهرماه برگزار می شود

به گزارش ، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را بیان نمود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

با توجه به شرایط ناشی از بحران ویروس کرونا و با در نظر گرفتن جمیع جهات از نظر حفظ سلامت دانشجویان شرکت کننده و کیفیت برگزاری ارزیابی جامع کما فی سابق به اطلاع می رساند که مراتب در شورا های دانشگاه مطرح و مقرر شد که ارزیابی جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان واجد شرایط شرکت در ارزیابی جامع به صورت حضوری در تاریخ های 21، 22 و 24 مهرماه حسب اعلام هر دانشکده در مکان هر دانشکده برگزار شود.

شایان ذکر است تسهیلات لازم برای واکسیناسیون دانشجویان شرکت کننده در ارزیابی جامع در اولویت دستور کار دانشگاه است که اطلاعیه آن از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام خواهد شد.

بدیهی است در صورت تداوم شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و اوج گیری مجدد آن، یک هفته قبل از تاریخ های اعلام شده به شرح فوق، تمهیدات اندیشیده شده اعلام خواهد شد؛ لذا برگزاری ارزیابی جامع در تاریخ های 21 و 22 و 24 مهرماه سال جاری برای دانشجویان واجد شرایط شرکت در ارزیابی جامع در نیمسال دوم 1400-1399 قطعی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1828

به "آزمون جامع دکتری در دانشگاه علامه مهرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع دکتری در دانشگاه علامه مهرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید