استاندار قم: اتحاد ایران و اندونزی می تواند در پیوند مسلمین دنیا تاثیرگذار باشد

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/قم استاندار قم با اشاره به جمعیت 250 میلیون نفری کشور اندونزی به عنوان بزرگترین کشور مسلمان دنیا گفت: اتحاد دو کشور ایران و اندونزی می تواند در پیوند مسلمین دنیا تاثیرگذار باشد.

استاندار قم: اتحاد ایران و اندونزی می تواند در پیوند مسلمین دنیا تاثیرگذار باشد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی صادقی در دیدار دکتر ذواکیفلی حسن رئیس مجلس مشورتی اندونزی که ظهر امروز در محل فرمانداری قم انجام شد، طی سخنانی به صندلی دو کشور ایران و اندونزی اشاره نمود و خواهان توسعه روابط فرهنگی و مالی شد.

وی، تحرکات تروریستی در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه تروریسم در اسلام هیچ جایی ندارد گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با تروریسم همیشه پیشتاز بوده است.

صادقی همچنین با اشاره به موقعیت مذهبی و فرهنگی استان قم ادامه داد: طلاب بسیاری از کشورهای جهان از جمله اندونزی جهت تحصیل علوم اسلامی در این شهر حضور دارند.

رئیس مجلس مشورتی اندونزی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مهمان نوازی استان قم اظهار کرد: شهر قم به جهت فرهنگی و مذهبی در کشور اندونزی معروف است.

وی با اشاره به مسائل منطقه خاورمیانه ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه خصوصا ایران بتوانند با اتحاد و تکیه بر اصول دین اسلام، مسائل تروریستی و ناامنی ها را پایان دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 508

به "استاندار قم: اتحاد ایران و اندونزی می تواند در پیوند مسلمین دنیا تاثیرگذار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قم: اتحاد ایران و اندونزی می تواند در پیوند مسلمین دنیا تاثیرگذار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید