اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک

به گزارش مجله همراهان، رییس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در رشته های بسکتبال و فوتبال از 18 تا 29 اسفند در مالزی اطلاع داد.

اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهران تیشه گران اظهار کرد: طی نامه ای که از کنفدراسیون آسیا دریافت کردیم مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های بسکتبال و فوتبال 18 تا 29 اسفند در مالزی برگزار می گردد که حضورمان در فوتبال قطعی است، اما در بسکتبال هنوز معین نیست شرکت کنیم یا خیر؟

وی گفت: در انتخابی المپیک از آن جا که در فوتبال، 4 تیم برتر سهمیه را دریافت می نمایند ما مسئله ای برای دریافت سهمیه نداریم، اما در بسکتبال چون تنها به 2 تیم از آسیا سهمیه تعلق پیدا می نماید، شرایط ما برای کسب سهمیه معین نیست و باید شرایط را ارزیابی کنیم و با نظر رییس انجمن و کادر فنی تصمیم خواهیم گرفت که تیم بسکتبال را به انتخابی المپیک اعزام کنیم یا خیر؟

تیشه گران گفت: برای حضور در انتخابی المپیک باید زودتر مجوز برگزاری اردوی خود را در هر دو رشته از ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش دریافت کنیم تا نسبت به برگزاری اردوها اقدامات لازم را انجام دهیم . البته تا آخر آبان فرصت داریم تا به کنفدراسیون آسیا برای شرکت در انتخابی اعلام آمادگی کنیم.

وی در انتها در مورد راه اندازی ووشوی ناشنوایان اضافه کرد: طی تفاهمنامه ای که با رییس فدراسیون ووشو داشتیم قرار بر این شد که ابتدا در بحث ورزش همگانی این رشته بعد از کرونا فعالیت های خود را آغاز کنیم و سپس با آنالیز شرایط نسبت به تعداد علاقه مندان این رشته و حضور پیروز در بخش همگانی با همکاری فدراسیون ووشو، کم کم در بخش قهرمانی نیز ورود پیدا کنیم و با نامه نگاری با فدراسیون های آسیایی و جهانی شرایط حضور ورزشکاران ناشنوا در بازیهای آسیایی و جهانی را نیز فراهم کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1335

به "اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید