اکرت، از رئال مادرید تا نیمکت نشینی در تیم دوم

به گزارش مجله همراهان، با توجه به نیمکت نشینی اکرت در تیم دوم سلتا،بعید نیست این مهاجم جدا گردد و در نقل و انتقالات زمستان پیراهن تیم جدیدی را بپوشد.تیمی که شاید در دسته های پایین تر فوتبال اسپانیا یا آلمان باشد.

اکرت، از رئال مادرید تا نیمکت نشینی در تیم دوم

به گزارش خبرنگاران ،دنیس اکرت، مهاجم ایرانی- آلمانی سلتاویگو برای دومین هفته متوالی جایی در فهرست بازیکنان این تیم در لالیگا نداشت. اکرت که این فصل 7 بار برای سلتا بازی نموده و روی هم 193 دقیقه در زمین حضور داشته، از تیم اصلی به تیم دوم رفته و در سطح سوم فوتبال اسپانیا حضور دارد. اکرت در حالی که سلتاویگو در استادیوم بالایدوس مقابل رئال مادرید نهاده شد، در لیگ 3 برای تیم دوم بازی کرد و البته آنجا هم از ابتدا روی نیمکت نشست و در دقیقه 64 جانشین ایبان سالوادور شد. این بازی را تیم دوم سلتا با نتیجه 3 بر یک به ناوال کارنرو باخت تا وضعیتش در جدول رده بندی خطرناک گردد.

با تغییر سرمربی روی نیمکت تیم اصلی سلتا، آنتونیو ماتیجوویچ رفت تا یک آرژانتینی 50 ساله به نام گوستاوو آلبرتو لما جای او را بگیرد. دستیار سابق ماتیجوویچ که حالا راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته است. با حضور لما، دوران دوری اکرت از تیم اصلی ادامه پیدا کرد تا این مهاجم 21 ساله روزهای تلخی را در اسپانیا سپری کند.

سلتاویگو بعد از شکست 4 بر 2 مقابل رئال مادرید در هفته دوازدهم، 14 امتیازی ماند تا همچنان رده چهاردهم جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهد. با توجه به نیمکت نشینی اکرت، حتی در تیم دوم سلتا، بعید نیست این مهاجم از بالایدوس جدا گردد و در نقل و انتقالات زمستانی پیراهن تیم جدیدی را بپوشد. تیمی که شاید در دسته های پایین تر فوتبال اسپانیا یا آلمان باشد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 101

به "اکرت، از رئال مادرید تا نیمکت نشینی در تیم دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکرت، از رئال مادرید تا نیمکت نشینی در تیم دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید