برگزاری هرچه سریعتر مجمع به بازگشت آرامش به والیبال یاری می نماید

به گزارش مجله همراهان، محمود افشار دوست در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برگزاری مجمع انتخاباتی والیبال در سال آینده گفت: طبیعی است که هر چه زودتر رئیس فدراسیون تعیین گردد برنامه ریزی ها برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک با توجه به زمان اندک باقی مانده بهتر است. اینکه ملاحظات چه بوده است که وزیر اعلام نموده انتخابات سال آینده برگزار گردد را نمی دانم. حتما دلایل قانع کننده ای دارد و احتمالا تصمیم درست و منطقی است. نمی دانم دلیل چیست و به وسیله شما متوجه شده ام که انتخابات سال آینده برگزار می گردد.

برگزاری هرچه سریعتر مجمع به بازگشت آرامش به والیبال یاری می نماید

دبیر کل سابق فدراسیون والیبال در ادامه تاکید نمود: بالاخره معینِ تکلیف شدن فدراسیون برای اینکه وضعیت تیم های ملی برای حضور در رویداد های پیش رو تعیین گردد، برنامه ریزی برای نحوه برگزاری اردوها، رتق و فتق امور جاری فدراسیون و یک برنامه ریزی با دید به المپیک ضروری است و انتخابات هر چه زودتر برگزار گردد می تواند به رئیس جدید یاری کند تا با فراغ بال برنامه ریزی های جدید را تنظیم و یا اینکه برنامه ریزی ها قدیم را اصلاح کند و ادامه دهد.

وی اضافه نمود: با حضور رئیس جدید مسئولیت های مختلف کمیته های فدراسیون تعیین می گردد و آنها با خیالی آسوده به کارهای خود ادامه می دهند. این می تواند به بازگشت آرامش به والیبال یاری کند.

افشار دوست درباره ادامه همکاری ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 گفت: ایگور کولاکوویچ پتانسیل و تجربه لازم برای یاری به والیبال را دارد. باید شرایط موجود برای آوردن مربیان خارجی را دید و سپس نظر داد. مربیان اروپایی در تیم های باشگاهی خود نصف قرارداد را می بندند ولی زمانی که به ما می رسند قراردادهای سنگین و تمام وقت می خواهند. باید با توجه به شرایط اقتصادی موجود دید کدام مربی را می توان به ایران آورد. بنابراین برای به خدمت دریافت مربی خارجی اسم خوب داشتن مهم است ولی با توجه به شرایط اقتصادی باید نظر داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 143

به "برگزاری هرچه سریعتر مجمع به بازگشت آرامش به والیبال یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هرچه سریعتر مجمع به بازگشت آرامش به والیبال یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید