تایید اولین واکسن کرونای چینی برای بچه ها

به گزارش مجله همراهان، رویترز به نقل از رسانه های چینی از تایید اولین واکسن کرونای این کشور برای بچه ها اطلاع داد.

تایید اولین واکسن کرونای چینی برای بچه ها

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبر/زاری دانشجو، به نقل از رویترز، آن یین ویدونگ، رئیس شرکت سینووک اواخر روز آدینه در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشت چین استفاده اضطراری از واکسن سینووک بیوتک کووید-19 را در افراد بین 3 تا 17 سال تصویب نموده است.

کشور چین در فرایند واکسیناسیون انبوه خود که از 3 ژوئن شروع شده تا به امروز 723.5 میلیون دوز واکسن تزریق نموده است که در حال حاضر تنها برای تزریق افراد 18 سال به بالا مجاز است.

یین در مصاحبه زنده تلویزیونی درباره زمان شروع تزریق این واکسن به گروه های جوان تر گفت کار تزریق بستگی به تصمیم مقامات بهداشتی دارد که استراتژی های تلقیح چین را تدوین می نمایند.

یین گفت: افراد نابالغ نسبت به افراد مسن که بعد از عفونت بیشتر در معرض خطر علائم شدید هستند، برای واکسیناسیون کرونا از اولویت کمتری برخوردار هستند.

نتایج اولیه آزمایش های بالینی فاز یک و دو نشان داد این واکسن می تواند باعث پاسخ ایمنی در شرکت نمایندگان 3 تا 17 ساله گردد و تا به امروز بیشتر واکنش های جانبی خفیف بوده اند.

سازنده داروی مورد حمایت شرکت سینوفارم که با استفاده از فناوری مشابه محصول سینووک دو دوز این واکسن را دریافت نموده است، داده هایی را برای تزریق در گروه های جوان ارائه می دهد.

آیا تزریق دوز سوم احتیاج است؟

یین گفت سینووک آزمایش بالینی فاز دو را به اتمام رسانده است که طی آن به شرکت نمایندگان دوز سوم تقویت نماینده پس از انجام دو دوز منظم تزریق شد.

بر اساس اظهارات یین، سطح آنتی بادی در شرکت نمایندگان در مقایسه با سطح قبلی در یک هفته 10 برابر و در نیمه ماه 20 برابر افزایش داشته است.

یین هشدار داد سینووک هنوز احتیاج به مشاهده طولانی مدت آنتی بادی دارد قبل از اینکه بتواند در خصوص زمان تجویز دوز سوم به مقامات توصیه ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1781

به "تایید اولین واکسن کرونای چینی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید اولین واکسن کرونای چینی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید