وزرای خارجه روسیه و ترکیه فردا در آنتالیا ملاقات خواهند کرد

به گزارش مجله همراهان، وزرای خارجه ترکیه و روسیه فردا چهارشنبه در شهر آنتالیا در ترکیه ملاقات خواهند کرد.

وزرای خارجه روسیه و ترکیه فردا در آنتالیا ملاقات خواهند کرد

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ارزان ترکیه لحظه آخری در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از آناتولی، مولود چاووش اوغلو و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ترکیه و روسیه، روز چهارشنبه 30 ژوئن در شهر آنتالیا در ترکیه ملاقات خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، وزرای خارجه دو کشور قرار است در جریان این ملاقات، آخرین رویدادهای مربوط به جنوب قفقاز، غرب آسیا، شمال آفریقا و بعلاوه مسائل مرتبط با افغانستان، اوکراین، آسیای میانه، شرق مدیترانه، دریای سیاه، سوریه و لیبی را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهند.

به گفته وزارت امور خارجه روسیه، توسعه همکاری های مالی و تجاری دو کشور هم یکی دیگر از مباحث این ملاقات خواهد بود.

بنا به آمار منتشر شده از سوی وزارت خارجه روسیه، حجم تجاری بین دو کشور در چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با 22.5 درصد افزایش به 9 میلیارد و 100 هزار دلار رسیده است.

بر همین اساس، انتظار می رود وزرای خارجه دو کشور، موضوع همکاری در زمینه فنی-نظامی و فناوری های پیشرفته و فرایند استفاده و فراوری واکسن کرونا اسپوتنیک وی در ترکیه را مورد آنالیز قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1783

به "وزرای خارجه روسیه و ترکیه فردا در آنتالیا ملاقات خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه روسیه و ترکیه فردا در آنتالیا ملاقات خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید