تنوع غذایی در پت شاپ اینترنتی لیما برای سگ ها

به گزارش مجله همراهان، سگ ها برخلاف گربه ها حیوانات گوشت خوار سختگیر و بدقلقی نیستند. در حالی که گوشت باید سهم بیشتری از رژیم غذایی آن ها را تشکیل دهد، این حیوانات خانگی می توانند مواد مغذی را از غلات، میوه ها و سبزیجات هم دریافت نمایند. با توجه به تنوع غذای خشک، کنسروی و … خرید غذای سگ مخصوصاً با توجه به تنوع برندهای موجود در بازار، می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد. در این مطلب هر آنچه احتیاج است برای خرید غذای این حیوان خانگی بدانید را در ادامه مطرح نموده ایم.

تنوع غذایی در پت شاپ اینترنتی لیما برای سگ ها

نکات مهم برای خرید غذای سگ

چند نکته اصولی و مهم وجود دارد که برای خرید غذای این حیوان خانگی باید به آن توجه کنید. این نکات مهم عبارت اند از:

1. مرحله زندگی حیوان خانگی خود را در نظر بگیرید

مهم ترین سوال این است که حیوان خانگی شما در چه مرحله ای از زندگی قرار گرفته است؟ این یک واقعیت است که یک توله سگ در حال رشد احتیاجهای متفاوتی نسبت به یک سگ بالغ دارد. با بزرگ تر شدن یک حیوان، احتیاجهای غذایی آن تغییر می نماید؛ بنابراین، یک نکته بسیار مهم برای خرید غذای سگ این بوده که در کدام مرحله زندگی خود است.

2. سبک زندگی حیوان خانگی خود را در نظر بگیرید

دومین موردی که باید در نظر بگیرید این بوده که حیوان خانگی شما چقدر فعال است. حیوانی که بیشتر اوقات در خانه روی مبل می نشیند به تغذیه متفاوتی نسبت به حیوانی که واقعاً فعال است، احتیاج دارد؛ بنابراین، باید در نظر بگیرید اندازه فعالیت و احتیاج غذایی متناسب با آن چقدر است.

3. احتیاجهای غذایی خاص حیوان خانگی خود را در نظر بگیرید

سومین نکته ای که برای خرید غذای سگ بسیار مهم بوده این است که آیا حیوان خانگی شما احتیاجهای غذایی خاصی دارد؟ شرایط زیادی وجود دارد که می تواند تحت تأثیر رژیم غذایی باشد. مهم ترین این شرایط دیابت یا آلرژی است. غذای سگ هم باید با توجه به این موارد خاص انتخاب گردد.

4. کیفیت و برند غذای سگ خانگی را هم در نظر بگیرید

چهارمین موردی که باید در نظر گرفت، چگونگی کیفیت مواد تشکیل دهنده غذا است. بعلاوه توجه به این نکته که آن مواد از کجا تهیه می گردد و معروفیت برند فراورینماینده چقدر است. به طور قطع خرید از برندهای خوش نام و دارای معروفیت هم کیفیت غذا و هم سلامت سگ خانگی شما را تضمین می نماید.

5. به جای هزینه کلی، هزینه روزانه غذا را در نظر بگیرید

نکته دیگری که برای خرید غذا باید در نظر بگیرید قیمت است. یک کیسه بزرگ غذا ممکن است گران و پرهزینه به نظر برسد؛ اما چون تعداد وعده های غذایی زیادی را شامل می گردد و مدت زمان زیادی از آن استفاده می کنید در نتیجه انتخاب ارزان ای به شمار می رود.

تنوع غذای سگ در پت شاپ لیما

اگر قصد دارید غذای سگ دلبندتان را از پت شاپ اینترنتی لیما تهیه کنید، فرق چندانی ندارد که سگ شما در چه سنی باشد، زیرا در این فروشگاه امکان خرید انواع غذای سگ برای شما فراهم شده است. در ادامه بعضی از انواع غذای سگ موجود در این فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد:

شیر خشک توله سگ

اگر یک سگ کوچک را به سرپرستی گرفته اید، احتیاجهای غذایی خاصی دارد به خصوص اگر از شیر مادر تغذیه نکرده باشد. یک شیر خشک مناسب می تواند در تقویت قوای جسمی و رشد بهتر توله سگ موثر باشد. نمونه هایی از این نوع غذای توله سگ عبارت اند از:

  • شیر خشک توله سگ زوویتال
  • شیر خشک توله سگ بایوپت اکتیو
  • شیر خشک توله سگ یوروپت

کنسرو و پوچ سگ

کنسرو و پوچ غذای سگ از آن دسته محصولاتی هستند که تنوع زیادی دارند. کنسرو که نوعی غذای مرطوب به شمار میرود، شامل تمام احتیاجهای سگ خانگی شما است. پوچ هم اغلب از گوشت و سبزیجات تهیه می گردد، البته حجم کمتری نسبت به کنسروها دارد و اغلب به عنوان میان وعده یا تشویقی استفاده می گردد. نمونه هایی از این غذای سگ عبارت اند از:

  • کنسرو سگ شایر مدل نچرال در طعم گوشت و مرغ
  • کنسرو سگ دکتر کلادرز حامی پوست و مو طعم بوقلمون و سیب زمینی
  • پوچ سگ جرهای طعم اردک

غذای خشک سگ

یکی از دیگر از مواد غذایی که می توانید برای سگ خود تهیه کنید، غذای خشک سگ است. غذای خشک حالت ترد داشته و از میکس مواد غذایی لازم برای سگ تهیه می گردد. نمونه هایی از این نوع غذای سگ عبارت اند از:

  • غذای خشک برند سلبن
  • غذای سگ برند رفلکس پلاس
  • غذای خشک سگ برند سنسو

مکمل تقویتی برای سگ

رشد و سلامت بهتر سگ خانگی شما در گرو استفاده از غذای مناسب و در کنار آن مکمل های تقویتی است. از مکمل کلسیم و مولتی ویتامین گرفته تا مکمل عضله ساز و مکمل های حاوی امگا 3 و امگا 6. برندهای معتبری هم در این زمینه فعال هستند که عبارت اند از:

  • بایوپت
  • پرسا
  • ونپی
  • مروو

غذای سگ رویال کنین

یکی از برندهای مطرحی که می توانید انواع غذای سگ را از آن تهیه کنید، رویال کنین است. این برند محصولات خود را با شعار تغذیه دقیق و موثر سگ خانگی فراوری می نماید. شما هم می توانید با خیال راحت هر چه از این برند احتیاج دارید را برای سگ خانگی خود تهیه کنید.

انواع تشویقی سگ

شاید تشویقی غذای سگ محسوب نگردد، اما ماده غذایی خاصی به شمار می رود که برای آموزش و تربیت سگ به آن احتیاج دارید. انواع استخوان از برند اریکا، پودینگ های خوشمزه از برند ونپی و دنتال و بیسکوییت هایی از برند فلامینگو جزو این دسته از محصولات هستند.

چرا پت شاپ اینترنتی لیما؟

پت شاپ اینترنتی لیما تمام ویژگی هایی که یک فروشگاه خوب در این زمینه باید داشته باشد را دارد. اگر در پی مزایای خرید از این فروشگاه هستید به موارد زیر توجه کنید:

  • دارای تنوع زیاد غذای سگ که خرید برای هر نوع سگ با هر سنی را آسان می نماید.
  • خرید اینترنتی و حضوری در کنار هم برای آن هایی که دوست دارد، دفعه اول از یک پت شاپ حضوری خرید نمایند و بعد از اطمینان خریدهای بعدی خود را آنلاین انجام دهند.
  • ارائه مشاوره به افرادی که برای اولین بار یک سگ را به سرپرستی گرفته اند و احتیاج دارند برای انتخاب برترین غذای سگ مشاوره دریافت نمایند.
  • عرضه انواع مختلف غذا از کنسروی تا غذای خشک، با خرید از پت شاپ لیما تمام احتیاجهای تغذیه ای سگ خود را برآورده کنید.

جمع بندی

با توجه به اینکه تکنولوژی هر لحظه در حال تغییر و پیشرفت بوده، ذائقه مشتریان هم در حال تغییر است و صاحبان سگ های خانگی در پی خرید برترین غذای سگ از برندهای معتبر به صورت اینترنتی هستند. اینجا است که مجموعه هایی چون پت شاپ اینترنتی لیما در مرکز توجه قرار می گیرند. بدون شک دوست دارید سگ خانگی دوست داشتنی شما همواره سالم و شاد باشد و این امر بدون خرید غذای باکیفیت و اصل با توجه به احتیاجهای این حیوان ممکن نیست.

منبع: فوت و فن
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2283

به "تنوع غذایی در پت شاپ اینترنتی لیما برای سگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوع غذایی در پت شاپ اینترنتی لیما برای سگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید