خبرنگاران سرمربی خوشه طلایی: برای ملاقات با سپاهان در جام حذفی برنامه خاصی داریم

به گزارش مجله همراهان، ساوه - خبرنگاران - سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: جام حذفی محلی برای بروز شگفتی و نتایج غیرقابل انتظار است و به همین دلیل برای ملاقات با سپاهان از امشب برنامه ریزی خاص و جامعی خواهیم کرد و امیدوارانه و با روحیه به ملاقات صدرنشین لیگ برتر خواهیم رفت.

خبرنگاران سرمربی خوشه طلایی: برای ملاقات با سپاهان در جام حذفی برنامه خاصی داریم

وحید بیاتلو شامگاه شنبه در سرانجام ملاقات تیمش مقابل گل ریحان البرز که با پیروزی نماینده ساوه همراه شد، نسبت به بعضی اخیار غیررسمی مبنی بر لغو مسابقه این تیم با سپاهان اصفهان در استادیوم شهید چمران ساوه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در این خصوص سازمان لیگ و مسئول برگزاری جام حذفی باید نظر بدهند.

وی گفت: به نظرم کیفیت فعلی چمن استادیوم شهید چمران در زمره 6 زمین خوب لیگ آزادگان است و شرایط رختکن هم مناسب است و با توجه به نبود تماشاگر، ایرادی به سکوها هم وارد نیست.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: برگزاری ملاقات با سپاهان در این استادیوم امکانپذیر است و امیدواریم که باشگاه اصفهانی و سازمان لیگ با برگزاری مسابقه در ساوه که یک ملاقات تاریخی برای فوتبال این شهرستان و باشگاه ما محسوب می گردد، موافقت نمایند.

وی در مورد ملاقات امشب تیمش مقابل گل ریحان البرز، گفت: در ابتدای بازی با دریافت گل زودهنگام از حریف غافلگیر شدیم و می دانستیم که با تیمی بازی داریم که برای بقا در لیگ کوشش می نماید و برای کسب امتیاز در این میدان حاضر می گردد.

بیاتلو گفت: با وجود به ثمر رساندن چهار گل، در این ملاقات موقعیت های زیادی را از دست دادیم و بازیکنانم هم در نیمه نخست با افت بدنی روبرو شدند و انتظارات را برآورده نکردند اما در نیمه دوم نمایش قاطعی داشتند و توانستیم به سه گل دست یابیم.

وی با ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز این ملاقات، گفت: ضربه اصلی را تیم خوشه طلایی از هفت مسابقه نخست لیگ سال جاری خورد زیرا فقط سه امتیاز کسب کرد و اگر شمار امتیازات آن ملاقاتها به عدد پنج یا 6 می رسید، اکنون یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر و بالانشین جدول بودیم با این حال تا روز آخر دست از کوشش برنخواهیم داشت.

وی گفت: کادر فنی قبلی تیم هم در ناکامی های اول فصل تقصیری نداشت زیرا با شمار زیادی از بازیکنان مبتلا به کرونا و آسیب دیده روبرو شد و در عمل دست شان برای کسب نتایج مورد نظر بسته بود.

ملاقات خوشه طلایی با گل ریحان البرز در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان با رجحان چهار بر یک نماینده ساوه به سرانجام رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1664

به "خبرنگاران سرمربی خوشه طلایی: برای ملاقات با سپاهان در جام حذفی برنامه خاصی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی خوشه طلایی: برای ملاقات با سپاهان در جام حذفی برنامه خاصی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید