خبرنگاران نماز جمعه این هفته در سراسر استان سمنان برگزار می شود

به گزارش مجله همراهان، سمنان- خبرنگاران- مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: نماز جمعه این هفته نهم اسفند در سراسر استان با توجه به نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان برگزار می شود.

خبرنگاران نماز جمعه این هفته در سراسر استان سمنان برگزار می شود

محمد حسن پیرچه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: در گفتگویی که ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشت اصل بر برگزاری نماز جمعه است.

وی ادامه داد: در برخی شهرهای کشور با هماهنگی وزارت بهداشت از سوی شورای سیاستگذاری ممکن است نماز جمعه محدود یا تعطیل شود و در استان سمنان نیز با انجام مراقبت های ویژه تصمیم به برگزاری گرفته شده است.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: انجام مراقبت های ویژه و تدابیر لازم در مقابله با بیماری ویروس کرونا در نماز جمعه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است.

روز قبل پیرچه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز نموده بود: پیشنهاد لغو برگزاری نماز جمعه در استان سمنان با استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفته و بعد از اعلام نظر از سوی دانشگاه و بررسی مسوولان کشور، تا روز پنجشنبه هشتم اسفند(فردا) به اطلاع عموم مردم می رسد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

طبق آخرین آمار اعلام شده، ویروس کرونا تا به امروز به 20 استان کشور سرایت نموده و 141 تن را مبتلا نموده که از این بین 22 تن جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 880

به "خبرنگاران نماز جمعه این هفته در سراسر استان سمنان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماز جمعه این هفته در سراسر استان سمنان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید