دبیر: عملکرد کشتی فرنگی بهتر از آزاد بوده است

به گزارش مجله همراهان، نشست رئیس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه اعزام به رقابت های جهانی نروژ برگزار گردید.

دبیر: عملکرد کشتی فرنگی بهتر از آزاد بوده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در ابتدای نشست رئیس فدراسیون کشتی با تیم ملی کشتی فرنگی که حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، محمد بنا سرمربی، کادر فنی و اعضای تیم های ملی کشتی فرنگی حضور داشتند، علیرضا دبیر ضمن قدردانی از زحمات و کوشش های شبانه روزی کادر فنی و کشتی گیران گفت: مسابقات دنیای سال جاری یک استثناء محسوب می گردد چرا که دو ماه بعد از بازی های المپیک برگزار می گردد و تیم های ما می بایست در این فرصت کم خود را آماده حضور در این مسابقات می کردند.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: کشتی فرنگی از 15 سال گذشته عملکرد خوبی داشته و این فرایند ادامه داشته و در کل در این سال ها عملکرد کشتی فرنگی از کشتی آزاد بهتر بوده است، این در نتایج کامل مشهود است و فقط در چند سال دچار رکورد شده بود.

دبیر توضیح داد: وظیفه ما به اسم فدراسیون حمایت و پشتیبانی از تیم های ملی کشتی است و برای من آزاد و فرنگی فرقی ندارد و همه یکی هستند. تیم شما این پتانسیل و شایستگی را دارد که قهرمان دنیا گردد و تک تک شما خوب هستید و می توانید صاحب مدال شوید و تیم ایران را قهرمان دنیا کنید.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص محمد بنا گفت: ایشان از افتخارات کشتی و ورزش ایران است که تاریخ ورزش در خصوص آن صحبت خواهد نمود و ما باید قدردان زحمات محمد بنا باشیم.

دبیر گفت: بعد از جلسه المپیک که با محمد بنا داشتم به ایشان گفتم برنامه خود را تا المپیک 2024 و 2028 آماده کنید و کشتی فرنگی هم باید محکم به راه خود ادامه دهد.

تیم ملی کشتی فرنگی روز 12 مهرماه راهی کشور نروژ محل برگزاری رقابت های دنیای می گردد. مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی دنیا روزهای 15 تا 18 مهرماه در شهر اسلو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1855

به "دبیر: عملکرد کشتی فرنگی بهتر از آزاد بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: عملکرد کشتی فرنگی بهتر از آزاد بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید