دختر نیمه ایرانی خاندان بن لادن؛ خواننده یک گروه موسیقی پانک

به گزارش مجله همراهان، وفا دوفور، دختر برادر اسامه بن لادن پس از نخستین کوشش هایش برای وارد شدن به حرفه موسیقی پس از حادثه 11 سپتامبر، اکنون در کافه های مد روز لندن یک گروه موسیقی پانک سه نفره را رهبری می نماید.

دختر نیمه ایرانی خاندان بن لادن؛ خواننده یک گروه موسیقی پانک

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، وفا دوفور 44 ساله در این گروه گیتار می نوازد و خواننده اصلی است، بزرگترین دختر یسلام، برادر ناتنی اسامه بن لادن و همسر سابق او کارمن است. دو دختر دیگر در این گروه موسیقی یکی سلست گینس از خاندان ثروتمند گینس که باس می زند و ملیا بودن، مدل فرانسوی که درام می نوازد.

وفا که در کالیفرنیا به جهان آمد و در ژنو لیسانس حقوق گرفت و بعدها به دانشکده حقوق کلمبیا در نیویورک رفت و درجه فوق لیسانسش را به دست آورد و در آنجا زندگی می کرد تا هنگامی که پیکارجویان وابسته به عمویش در 11 سپتامبر 2001 با زدن دو هواپیما به دو برج مرکز تجارت جهانی در این شهر باعث مرگ بیش از 2600 نفر شدند.

وفا که مادرش سوئیسی- ایرانی است، با صدای سوپرانویش ترانه های فرانسوی و انگلیسی می خواند و گیتار می نوازد.

وفا که هرگز عمویش را ندیده است، اصرار دارد که با نام خانوادگی مادرش دوفور خوانده گردد. او که خودش را آمریکایی و نیویورکی می شمارد پس از واقعه 11 سپتامبر به لندن رفت. اما در سال 2004 به گفته خودش به خاطر مزاحمت های روزنامه های جنجالی بریتانیایی به نیویورک بازگشت.

مادر وفا کارمن دوفور در سال 2006 پس از 15 سال جدایی، طلاق رسمی اش را از یسلام بن لادن گرفت. وفا می گوید بعد از 18 سالگی حتی یک پنی هم از پدر ثروتمندش نگرفته است و بعد از حادثه 11 سپتامبر فقط یک بار با او صحبت نموده است.

یسلام بن لادن، کارمن دوفور و دو دخترشان وفا و ناجیه در عکسی در جده عربستان سعودی

یسلم بن لادن برادر ناتنی اسامه بن لادن از طرف پدری یمنی تبار و از طرف مادری ایرانی تبار است، عضوی از خاندان بزرگ بن لادن است و 54 برادر و خواهر ناتنی دارد. او که در عربستان سعودی به جهان آمد، در دهه 1980 به سوئیس رفت و اکنون تبعه این کشور است. ثروت او حدود 300 میلیون فرانک سوئیس تخمین زده می گردد.

گفته می گردد او با سه دخترش وفا، ناجیه و نور بیش از 15 سال است که حرف نزده است، جرا که زندگی به سبک غربی آنها را نمی پسندد.

کارمن در خودزندگینامه پرفروشش با نام درون پادشاهی زندگیش درون خاندان بن لادن و تلاشش برای به دست آوردن حضانت دخترانش پس از جدایی از یسلم را باز گفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 628

به "دختر نیمه ایرانی خاندان بن لادن؛ خواننده یک گروه موسیقی پانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر نیمه ایرانی خاندان بن لادن؛ خواننده یک گروه موسیقی پانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید