دولت تا روز آخر خدمت، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند

به گزارش مجله همراهان، رئیس جمهور روز یکشنبه در دویست و سومین جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت گفت: اصلاحیه لایحه بودجه بر اساس شرایط و مقتضیات کنونی کشور و با رویکرد همگرایی و همچنین با تکیه بر دیدگاه کارشناسان و متخصصان خبره کشور تهیه و تدوین شده است، لذا هرگونه سیاست زدگی می تواند به فرایند توسعه کشور و حقوق مردم آسیب برساند.

دولت تا روز آخر خدمت، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند

به گزارش خبرنگاران، در ابتدای این جلسه، اصلاحات لایحه بودجه سال 1400 کل کشور برای ارائه به مجلس شورای اسلامی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان برنامه و بودجه اصلاحات بودجه در منابع و مصارف با حفظ منطق و شاکله کلی لایحه بودجه صورت گرفته است. بر این اساس تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم با ارز ترجیحی و همچنین منابع لازم برای حوزه های توسعه ای کشور، مورد توجه نهاده شده است.

رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش، با تاکید بر ضرورت تصویب هر چه سریع تر لایحه بودجه گفت: موضوع مهمی مثل بودجه کشور نباید بگذاریم درگیر مناقشات و مباحث بی ثمر گردد و با همگرایی و اجماع سازی پیغام ثبات و رشد به اقتصاد بدهیم.

روحانی با بیان اینکه اقتضای شرایط مالی امروز کشور و در عین حال انتظارات مردم از دولت، ایجاد آرامش و ریل گذاری صحیح راستا آینده اقتصاد است، گفت: باید همه توجه کنیم که هر وقفه ای در تصویب بودجه کشور می تواند به کلیت اقتصاد و از آن مهم تر معیشت و زندگی مردم آسیب وارد کند.

در این جلسه با توجه به تحولات بین المللی و تغییرات احتمالی در تعاملات جهانی و تاثیرات آن بر شرایط مالی کشور، انتظارات عمومی، به ویژه در بازار سرمایه مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

رئیس جمهور در همین رابطه گفت: جامعه با مشاهده شکست دشمن در جنگ تحمیلی مالی و در آستانه پیروزی ملت، در انتظار بهره گیری از ثمرات مقاومت خود واقع شده است.

روحانی با بیان اینکه تکانه ها و تنش های غیرمالی در اقتصاد اثرگذار شده است، گفت: شایسته است همه مسئولان در تمامی قوای کشور، در کنش ها و اظهارات خود نهایت مراقبت و دقت را به عمل آورند تا مبادا شرایطی خلاف انتظار عمومی شکل بگیرد که موجب اثرات منفی در جامعه گردد.

رئیس جمهور تاکید نمود: دولت تا روز آخر خدمت خود، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند و تامین کالاهای اساسی با نرخ ترجیحی، سیاست قطعی دولت تا خاتمه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1524

به "دولت تا روز آخر خدمت، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت تا روز آخر خدمت، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست خود می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید