رضاییان با انتقاد از شرایط کنونی فوتبال ایران: آقایان! به خانه بروید و استراحت کنید

به گزارش مجله همراهان، عضو پیشین مجمع فدراسیون فوتبال گفت: افرادی که کارنامه موفقی نداشته اند خود را کاندیدای ریاست فدراسیون می کنند در حالی که باید به خانه بروند و استراحت کنند.

رضاییان با انتقاد از شرایط کنونی فوتبال ایران: آقایان! به خانه بروید و استراحت کنید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسعود رضاییان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 10 اسفندماه، گفت: وقتی به گذشته رجوع می کنیم می بینیم که همیشه اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون فوتبال رخ داده، قابل پیش بینی بوده و برای همه چیز از قبل تصمیم گرفته شده است. الان نیز این نگرانی وجود دارد که در آینده این موضوع تکرار شود. وقتی شرایط این گونه باشد، کسی دیگر به دنبال برنامه خوب نیست.

وی درباره شرایط فوتبال ایران مطرح کرد: فدراسیون کنونی که با سرپرست اداره می شود باید تا روز انتخابات به شرایط سر و سامان بدهد. این وظیفه بر گردن آنهاست و باید دوره شان را خوب به خاتمه برسانند. همیشه در یک سال آخر می گویند کار ها در برای دوره بعد انجام شود، بعد از انتخابات هم کسانی که تازه به فدراسیون می آیند، می گویند ما تازه آمده ایم و برای انجام کار ها نیاز به زمان داریم. این گونه زمان زیادی از دست می رود و کاری هم انجام نمی شود. از سویی دیگر مسئولان فدراسیون در برهه ای منتظر انتخابات ریاست جمهوری می مانند تا مشخص شود وزیر ورزش چه کسی خواهد.

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه پیش بینی از انتخابات دارد، گفت: اعضای مجمع می دانند که آزموده را آزمون خطاست. در همه جای جهان افرادی که پیروز نبوده یا خطا کرده اند کلاه خودشان را قاضی می کنند و دیگر برای حضور دوباره در انتخابات کاندیدا نمی شود. این افراد بهتر است به دنبال کار نو ن و آب دار باشند. بهتر است شما به دنبال کار های مفید تری باشید که با توانایی تان بیشتر جور دربیاید. آقایان عزیز! به خانه بروید و استراحت کنید.

رضاییان شرح داد: افرادی که وارد حیطه مدیریت فدراسیون می شوند باید تخصص و نگرش مناسب داشته باشند. وقتی کسی به من می گفت که برای انتخابات ثبت نام کنم، تنم می لرزید و می گفتم خودم را در حد این کار بزرگ را نمی بینم. با اینکه در سال ها در فوتبال بودم ولی هنوز جرات ندارم حتی به این موضوع فکر کنم ولی افرادی که جایی نبوده و کارنامه پیروزی از خود به جا نگذاشته اند خود را کاندیدای ریاست فدراسیون می کنند. از این موضوع تعجب می کنم که چطور این افراد آنقدر شجاع و نترس هستند که با وجود مسائل کنونی فوتبال ایران برای نشستن پشت میز ریاست فدراسیون وارد رقابت شده اند.

مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: امیدوارم کسی در انتخابات پیروز شود که برنامه بهتری دارد ولی با نوع چیدمان هایی که می بینم، چشمم به این موضوع روشن نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1575

به "رضاییان با انتقاد از شرایط کنونی فوتبال ایران: آقایان! به خانه بروید و استراحت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان با انتقاد از شرایط کنونی فوتبال ایران: آقایان! به خانه بروید و استراحت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید