زیرساخت ها و حمایت ها در بخش های پژوهشی دانشگاه خوارزمی کافی نیست

به گزارش مجله همراهان، رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: در بخش های پژوهشی زیر ساخت ها، حمایت ها و پشتیبانی کافی نبوده است و با ارتقای برخی شاخص ها مطمئنا رتبه دانشگاه رشد پیدا می کند.

زیرساخت ها و حمایت ها در بخش های پژوهشی دانشگاه خوارزمی کافی نیست

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه خوارزمی، عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در اولین دوره آموزشی مدیران دانشگاه گفت: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته، دانشگاه خوارزمی در بین 16 دانشگاه کشور در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. در بخش های پژوهشی زیر ساخت ها، حمایت ها و پشتیبانی کافی نبوده است و اگر ما برخی از شاخص ها را به صورت جهشی ارتقاء دهیم مطمئناً رتبه دانشگاه نیز ارتقاء می یابد.

وی اضافه کرد: در برخی شاخص ها ما هنوز حرکتی انجام نداده ایم. از همه می خواهم تا در این راستا حرکت کنند، چون می دانم این پتانسیل و ظرفیت در دانشگاه خوارزمی وجود دارد و باید هدف گذاری صورت پذیرد. می بایست انرژی بیشتری صرف شود تا دانشگاه ما امتیازات خوبی در این زمینه کسب کند، به عنوان مثال در مورد استارت آپ های دانشجویی و شرکت های زایشی و گردش سرمایه های شرکت های دانش بنیان با دانشکده های فنی فاصله زیادی داریم و جای کار زیادی وجود دارد.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در حال حاضر قرار است، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از مراکز رشد دانشگاه در تهران و کرج حمایت کرده، کمک های مالی در این زمینه به دانشگاه ارائه دهد.

حبیبی در مورد فرصت های مطالعاتی و حمایت هایی که وجود دارد گفت: این حمایت ها کافی نیست و ما باید سیاست های تشویقی را اعمال کنیم، برای فرصت های شش ماهه، در حال حاضر مکانیزم حمایتی تغییر کرده است، اما باید جنبه های تشویقی برای دانشجویان بیشتر در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 510

به "زیرساخت ها و حمایت ها در بخش های پژوهشی دانشگاه خوارزمی کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت ها و حمایت ها در بخش های پژوهشی دانشگاه خوارزمی کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید