تور کانادا: شرکتی کانادایی روزانه بیش از 2 کیلوگرم گرافن کیفیت بالا فراوری می نماید

به گزارش مجله همراهان، شرکت هیدروگراف کلین پاور اعلام نموده است که با سرمایه جدید دریافت شده، روزانه بیش از 2 کیلوگرم گرافن با درجه کیفیت بالا فراوری خواهد نمود.

تور کانادا: شرکتی کانادایی روزانه بیش از 2 کیلوگرم گرافن کیفیت بالا فراوری می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت هیدروگراف کلین پاور، مستقر در کانادا، برای تأمین اعتبار به منظور تجاری سازی فرآیند های سبز و مقرون به صرفه برای فراوری گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی تشکیل شده است.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به تازگی اعلام نموده که مبلغ 6،505،000 دلار کانادایی را از سوی شرکت های PowerOne Capital Markets Limited و Haywood Securities. HydroGraph دریافت نموده است.

درآمد حاصل از تأمین اقتصادی شرکت هیدروگراف کلین پاور را قادر می سازد تا فناوری فراوری هیدروژن و گرافن ثبت اختراع شده خود را تجاری سازی نموده و محصولات نهایی را به بازار عرضه کند. این شرکت در حال ساخت یک مرکز فراوری تجاری جدید است که قادر به فراوری محصولات سبز، رقابتی و با کیفیت بالا خواهد بود.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به طور فعال فرآیند اختصاصی و انحصاری خود را برای فراوری گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی با قیمتی رقابتی و اثرات منفی زیست محیطی اندک در صنایع فراوری هیدروژن و گرافن تجاری سازی می نماید.

این شرکت صاحب مجوز انحصاری جهانی فناوری است که از دانشگاه ایالتی کنساو برای فراوری محصولات با ارزش در بخش انرژی پاک و فناوری نانو دریافت نموده است.

هارولد دیویدسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت هیدروگراف کلین پاور، گفت: ما از دریافت این سرمایه بسیار مسرور هستیم چرا که این بودجه ابتکار عمل ما را برای توسعه فناوری در صنعت هیدروژن و گرافن بهبود داده و فرایند های کاملاً جدید و کارآمد و بسیار قابل کنترل برای فراوری محصولات با ارزش برای ما ایجاد می نماید.

ما از کوشش و پشتیبانی دانشمندان و مهندسان دانشگاه ایالتی کنساو سپاسگزاریم که این فناوری نوآورانه را برای فراوری روزانه 2 کیلوگرم گرافن با درجه کیفیت بالا در اختیار ما قرار داده اند. سرمایه جمع آوری شده به ما امکان می دهد تا فراوری را بیشتر در جهت تجاری سازی با مقیاس بالا پیش ببریم. کوشش های ما در بخش تحقیق و توسعه ادامه خواهد یافت و روی سنتز سایر محصولات با ارزش حوزه فناوری نانو و اتوماسیون بیشتر فناوری های فراوری فعلی متمرکز خواهیم شد.

تأسیسات جدید فراوریی این شرکت در منهتن، دانشگاه کنساو و در مجاورت مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در دانشگاه ایالتی کنساو واقع خواهد شد. شرکت هیدروگراف کلین پاور همچنین در حال ایجاد یک بخش تحقیق و توسعه در لندن است. این گروه تحقیق و توسعه به دلیل راهنمایی الکتریکی مثال زدنی گرافن، بر استفاده از گرافن برای فناوری های جدید باتری و ابرخازن ها متمرکز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1722

به "تور کانادا: شرکتی کانادایی روزانه بیش از 2 کیلوگرم گرافن کیفیت بالا فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: شرکتی کانادایی روزانه بیش از 2 کیلوگرم گرافن کیفیت بالا فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید