علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش های طنز

به گزارش مجله همراهان، نادری بازیگر سریال پرستاران درباره بازی در سریال های طنز، گفت: طنز را دوست دارم، اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می شوم.

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش های طنز

به گزارش، فریبا نادری که اخیراً در سریال ستایش نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می گوید که به کار های طنز هم علاقه دارد. او در فیلم های سینمایی دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی و سپیده و سیاه ایفای نقش نموده است. نادری در سریال هایی همچون مروارید سرخ، بزرگمرد کوچک، فاکتور هشت، از یاد ها رفته، آسمان همواره ابری نیست، مثل شیشه، راه طولانی، پنجره، عشق تعطیل نیست و چک برگشتی نیز جلوی دوربین رفته است.

فریبا نادری در سریال پرستاران علیرضا افخمی ایفاگر نقش محبوبه بود؛ سریالی که این شب ها دوباره از آنتن تلویزیون و شبکه آی فیلم پخش می گردد. نمونه ای از اپیزود ها و داستان های مختلف از فضای بیمارستان و شغل پرستاری و پیچیدگی بیماران که چند سال گذشته ساخته و به نمایش درآمد. دختری که در خانواده مرفهی زندگی می نماید، اما به خاطر علاقه اش به پرستاری این شغل سخت را برمی گزیند و در آن پیروز هم می گردد. این سریال در سال 1395 فراوری شد و روایتگر زندگی چند پرستار است که علاوه بر مسائل کاری به موضوعات خانوادگی آن ها نیز پرداخته می گردد.

فریبا نادری درباره بازپخش سریال های تلویزیونی، گفت: من اعتقاد دارم تکرار و بازپخش سریال های مورد علاقه مردم ضروری است و همه جای جهان این سیستم را دارند که سریال های پیروز را در دستور پخش مجدد قرار می دهند؛ فکر می کنم پخش دوباره آثار نمایشی خوب است، به ویژه اگر سریال هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی داشته باشند.

وی در مورد پیروزیت بعضی از سریال های تلویزیونی، شرح داد: فکر می کنم سریالی مثل پرستاران پیروز شد که مثل تمامی قصه های دیگر در دل داستانش روایت های خانوادگی داشته باشد، اما این سریال دارای بخش آموزشی بود و همین موضوع جزو مزیت هایش محسوب می گردد. ما لازم داریم در سریال هایمان به نکات آموزشی و خانوادگی بپردازیم؛ این سریالی که مصداق قرار دادم، چون در عین پرداختن به مسائل، معضلات و سبک زندگی ها، درباره علائم بیماری ها و نحوه برخورد با آن ها آموزش هایی به بینندگان می داد که خیلی خوب بود. فکر می کنم اگر کسی بخواهد آموزش های اولیه را درباره مسائل پزشکی داشته باشد، می تواند در آیینه این سریال تلویزیونی، با همه پیدا ها و ناپیداهایش آشنا گردد؛ باید به سمت سریال سازی کاربردی، آموزشی و توأمان جذاب و مورد توجه برویم.

نادری توضیح داد: جالب است بدانید زمانی که ما این سریال را کار می کردیم، کارانه پرستاران به درستی پرداخت نمی شد و ما به همین معضل در سریال پرستاران پرداختیم. مسائلی که کاملاً بر اساس واقعیت بود و هر موقع نام سریال پرستاران به ذهنم می آید واقعاً یاد پرستار احیاکننده جسم بیمار می افتم که خودم نقش محبوبه را در این سریال تلویزیونی بازی کردم که مرفه بود و به خاطر علاقه اش به پرستاری، این شغل بسیار سخت را انتخاب می نماید. وقتی این سریال را بازی کردم این نکته برایم تداعی شد که پرستار در یک کلمه فرشته نجات است. باید سریال تا اینجا بتواند روی مخاطب تأثیر بگذارد و خودش و محیط پیرامونی اش را در این قاب ببیند.

وی در مورد نقش هایی که تا به امروز ایفا نموده، اضافه نمود: همواره سعی نموده ام کارهایم را با دقت انتخاب کنم. ترجیح می دهم کم کار باشم تا اینکه سر هر کاری بروم؛ به همین دلیل همه نقش هایم را دوست دارم.

نادری درباره بازی در سریال های طنز، گفت: طنز را دوست دارم، اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می شوم. می ترسم در کار های طنز گیر بیفتم و برای نقش های جدی سراغم نیایند. به همین دلیل ترجیح می دهم در نقش هایی حضور داشته باشم که جنبه طنزش کم رنگ است.

منبع: تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 752

به "علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش های طنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش های طنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید