فال روزانه شنبه 3 آذر 1397

به گزارش مجله همراهان، آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 3 آذر 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.

فال روزانه شنبه 3 آذر 1397

فال روزانه شنبه 3 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - امروز سومین روز از سومین ماه از فصل پاییز است. متولدین 3 آذر تولدتان مبارک! آذر ماهی که امروز به دنیا آمده ای شما فردی پرانرژی، محبوب و بسیار باهوش هستی. دیگران می توانند به شما اعتماد کرده و مطمئن باشند به قول هایتان عمل خواهید کرد. فارغ التحصیلان سوم آذر امسال با فرصت های کاری خوبی روبرو می شوند و آنان که در حرفه ای مشغول به کارند در مسیری از شانس و موفقیت قدم گذاشته اند. مخصوصا موفقیت کاری و تجاری برای زنان متولد امروز پیش بینی شده است. البته در کنار بهبود اوضاع اقتصادی شما هزینه هایی که در زندگی خواهید کرد نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. اگر درگیر روابط عاطفی هستید به احتمال زیاد شرایط ازدواج برایتان مهیا خواهد شد. به طور کلی شما روزهای خوشی در پیش رو داشته و امسال را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

فروردین

امروز شما به دنبال یک روز هیجان انگیز هستید. تصمیم گرفته اید تا آنجا که می توانید خوش بگذرانید و تفریح کنید اما گاهی برنامه ریزی کردن برای داشتن لحظات خوش شما را از خوشی های اینجا و اکنونی غافل کرده و لذت بردن از زمان حال را از دست خواهید داد. اگر در روابط عاطفی خود دچار مشکل شدید یا احساس کردید طرف مقابل به شما بی اعتماد شده است، سعی کنید با گفتگو مشکل را ریشه یابی کرده و به دنبال جر و بحث نباشید که در غیر این صورت ممکن است کارتان به دعوا بکشد.

اردیبهشت

امروز برای شما روز رویاپردازی است. غرق شدن در خیالات و فکر کردن به آینده ممکن است باعث شود از واقعیت های اطرافتان غافل شوید. آنچه شما را آزار می هد نداشتن هدف نیست بلکه مشکل این است که راه رسیدن به اهدافتان را نمی دانید. به ندای قلبتان گوش کنید و اجازه دهید احساساتتان شما را راهنمایی کند. امروز هم به پرداختن به مسائل معنوی و هم به لذت بردن از تفریحات و علاقمندی هایتان احساس نیاز می کنید. می توانید با برنامه ریزی به هردو موضوع بپردازید و از لحظاتتان به خوبی استفاده کنید.

خرداد

امرزو ترجیح می دهید که به جای همراه شدن با دوستان و اطرافیانتان در برنامه های تفریحی، به کارهای خودتان رسیدگی کرده و روز آرامی داشته باشید. شاید بهتر باشد در خانه بمانید و کارهای عقب مانده اتان را سر و سامان بدهید یا حتی کمی استراحات کنید. اگر واقعا نمی خواهید با دوستانتان بیرون بروید، صادقانه و بدون رودربایستی خواسته خود را به شکلی که آزرده خاطر نشوند مطرح کنید، چرا که با همراه شدن اجباری با آنان به شما خوش نخواهد گذشت.

تیر

امروز نسبت به طبیعت گردی و بیرون زدن از خانه کشش زیادی حس می کنید. طبیعت زیبای این روزها شما را وامیدارد تا حداقل امروز را به کارهایی بپردازید که باید بیرون از خانه انجام دهید. اگر بتوانید صبح زود از رختخوابتان دل بکنید یک روز را به کوهنوردی یا پیاده روی طولانی با دوستانتان اختصاص دهید تا هنوز پاییز خودنمایی می کند. قرار نیست همیشه به برنامه ای که افراد خانواده تنظیم کرده اند تن بدهید. گاهی نیز خودتان تصمیم بگیرید و روز را آن طور که دوست دارید بگذرانید.

مرداد

امروز با آنکه حال و حوصله چندانی ندارید اما مجبورید به قول هایی به دیگران داده اید عمل کنید. بدانید اگر تعهدات خود را زیر پابگذارید چهره ای غیر مسئول از خودتان نشان خواهید داد و ممکن است موجب ناراحتی اطرافیانتان شوید. پس بهتر است به وعده هایتان عمل کنید. با قدری برنامه ریزی و ذکاوت می توانید هم به مسئولیت هایتان رسیدگی کرده و هم وقتی را نیز به خودتان اختصاص دید. شما امروز می توانید یک رابطه دوستی را آغاز کنید چرا که به خوبی قادرید نکات مثبت دیگران را برجسته کرده و بدی هایشان را نادیده بگیرید.

شهریور

بیشتر به سلامتی و تغذیه خود توجه کنید. به جای کم خوردن سعی کنید به اندازه کافی از مواد غذایی سالم استفاده کرده و مواد غذایی چاق کننده و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. شما قدرت تحلیل بالایی دارید و قادرید با روشی منطقی اشتباهات خود را اصلاح کنید اما مراقب باشید تا دیدی واقعی به مسائل داشته و درگیر خودفریبی نشوید. اگر همسر یا عشقتان تلاش نکند بر شما مسلط شود و نسبت به شما احساس مالکیت نداشته باشد، روابط عاطفی شما امروز قوی تر خواهند شد، زیرا جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مهر

ممکن است امروز درگیر کارها و مسئولیت های زیادی شوید اما نگران نباشید با یک برنامه ریزی صحیح و مدیریت مناسب زمان می توانید کارها را به خوبی سرو سامان دهید و امور را به خوبی مدیریت کنید. پس از انجام کارها قطعا احساس خوبی خواهید داشت و اعتماد به نفس تان بالا خواهد رفت. حس آزادی درونیتان نیز امروز خود را بیشتر بروز می دهد و ممکن است باعث شود احساسات خود را با آزادی بیشتری ابراز کنید اما مراقب باشید درگیر روابط غیر مسئولانه نشوید.

آبان

امروز از آن روزهایی است که روحتان سرکش شده و آمادگی دارید تا احساساتتان را به سادگی ابراز کنید. احساساتی که ممکن است مدت ها از درون شما را سوزانده باشد و همیشه فکر کردید اگر آن را نشان بدهید، انسان ضعیفی هستید. اما شما با بروز عواطف خود به اطرافیانتان نشان خواهید داد که بر خلاف آنچه فکر می کردند شما نه تنها خشک و سنگدل نیستید بلکه فردی احساساتی هستید. گاهی حس می کنید طرف مقابلتان چیزی را از شما مخفی می کند و همین موجب بی اعتمادی شما شده است اما اجازه ندهید سایه بی اعتمادی روابط شما را خراب کند.

آذر

تصمیم گرفته اید که با انتخاب یک سبک زندگی سالم، کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. شما متوجه شده اید که باید بدنتان را به هر شکلی که هست دوست داشته باشید و حساس بودن به زیبایی اندام و صورت می تواند آرامش و اعتماد به نفس شما را از بین بیرد. شما به عنوان یک آذری همیشه زبان تند و تیز خود را به همراه دارید و امروز نیز ممکن است ناخواسته موجب شوید کلامتان رابطه شما با کسی را خراب کند. پس قبل از حرف زدن بیشتر فکر کنید. قدری نیز به روابط اجتماعی تان فکر کرده و سعی کنید روابطی را تقویت کنید که مانعی برای خواسته ها و علایق شخصی شما نیستند.

دی

این روزها انرژی جسمانی و عاطفی شما در سطح بالایی قرار گرفته است. از سطح بالای احساساتتان برای تقویت روابط عاطفی یتان استفاده کنید. اگر مجرد هستید این احساسات زیاد ممکن است در انتخاب ها و تصمیمات عاطفی یتان تاثیر بگذارد پس بیشتر مراقب باشید تا خود را در شرایطی قرار ندهید که بعد پشیمان شوید. احساساتی بودن خوب است تا جایی که زندگی شما در اختیار احساساتتان قرار نگیرد. مدتی است خود را تحت فشار قرار داده اید تا تغییراتی در زندگی خصوصوی خود ایجاد کنید. شما فردی خوش بین و انعطاف پذیر هستید و همین امر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با شرایط جدید به خوبی سازگار شوید.

بهمن

شما فردی احساساتی هستید و امروز خیلی دوست دارید که احساسات خود را آزادانه بیان کنید. همین موضوع ممکن است باعث شود از خود رفتارهایی را نشان دهید که برای دیگران قابل قبول نباشد. درست است که در نهایت اطرافیانتان احساسات شما را مورد پذیرش قرار می دهند اما باز هم مراقب باشید تا زندگی تان به طور کامل تحت اختیار عواطفتان قرار نگیرد وگرنه ممکن است در موقعیتی نامطلوب قرار گرفته که در نهایت موجب پشیمانی شما شود. به طور کلی امروز در تقابل بین منطق و احساس غلبه با احساسات شماست.

اسفند

شما خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار کرده و می توانید سر صحبت را با افراد جدید باز کنید اما خیلی به ندرت این روابط جدی شده و به یک دوستی تبدیل می شوند. شما همیشه یک دیوار شیشه ای بین خودتان و طرف مقابل می کشید که باعث می شود رابطه تان حالتی صمیمانه به خود نگیرد. گاهی از خودتان شاکی می شوید که شاید اگر به احساساتتان بیشتر بها داده بودید می توانستید روابط دوستی و صمیانه بیشتری را تجربه کنید، اما خیلی از مواقع نیز به این نتیجه می رسید که همین حالت دفاعی موجب شده است که از خودتان در مقابل تجربیات ناخوشایند محافظت کنید.

منبع: setare.com
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1511

به "فال روزانه شنبه 3 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه شنبه 3 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید