فیلم هایی از حجازی و میرکریمی در جشنواره فیلم مونترال

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: با اعلام نام فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم مونترال نام دو فیلم ایرانی توجه ها را به خود جلب کرد.

فیلم هایی از حجازی و میرکریمی در جشنواره فیلم مونترال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال فیلم هایی از کشورهای چین، دانمارک، فرانسه، کرواسی، آمریکا، بلژیک، آلمان، ایتالیا، روسیه، سوئد و جمهوری اسلامی ایران حضور دارند. فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی روح الله حجازی در بخش مسابقه این جشنواره و فیلم تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه نمایندگی سید رضا میرکریمی در بخش فیلم های اول سی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال حضور دارند.

حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم خانی و... در فیلم حجازی بازی می نمایند. فیلمنامه آن بر عهده علی طالب آبادی (بر اساس طرحی از روح الله حجازی) بوده و موسیقی فیلم را کارن همایونفر کار نموده است.

فیلم دانش اقباشاوی هم از فیلم های حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر سال گذشته بود. این فیلم نوعی روایت و بزگشت به باورها و ارمان های دهه 60 و سبک زندگی، اخلاق و روحیه ایثار مردم ایران در آن روزگار است.

در مجموع 432 فیلم بلند و کوتاه در این جشنواره شرکت دارند. 20 فیلم بلند و 11 فیلم کوتاه در بخش مسابقه دنیا و20 فیلم بلند در بخش فیلم های اول و... . همین طور این جشنواره با پخش 8 فیلم بلند، 1 فیلم متوسط(!) و 9 فیلم کوتاه از کشور کره، سینمای امروز این کشور آسیایی را مورد آنالیز قرار می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 764

به "فیلم هایی از حجازی و میرکریمی در جشنواره فیلم مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم هایی از حجازی و میرکریمی در جشنواره فیلم مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید