قطع دسترسی های ترامپ به گزارش های اطلاعاتی از سوی بایدن

به گزارش مجله همراهان، سخنگوی کاخ سفید طی بیانیه ای با اشاره به نگرانی بایدن از تداوم دسترسی رئیس جمهور سابق آمریکا، از قطع دسترسی های وی به گزارش های اطلاعاتی اطلاع داد.

قطع دسترسی های ترامپ به گزارش های اطلاعاتی از سوی بایدن

جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید با ارسال بیانیه ای به روزنامه واشنگتن پست، توضیحاتی را درباره تداوم دسترسی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به گزارش های اطلاعاتی حیاتی که سبب نگرانی دولت جدید این کشور شده است، ارائه داد.

وی در این راستا توضیح داد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گیری دررابطه با این موضوع را به مقامات مرتبط واگذار نموده است.

ساکی تاکید نمود: بایدن انتظار دارد تا آن ها نسبت به قطع این دسترسی ها اقدام نمایند.

سخنگوی کاخ سفید بار دیگر با اشاره به نگرانی بایدن از این موضوع، اظهار کرد: وی مقامات مورد اعتماد خود را در راستای ارائه گزارش به ترامپ در صورت درخواست وی، توجیه نموده است.

طبق عرف، رؤسای جمهور آمریکا حتی پس از سرانجام دوران خدمتشان، اجازه دریافت گزارش های اطلاعاتی را دارند و در این راستا رئیس جمهور جدید آمریکا در اولین مصاحبه تلویزیونی خود با شبکه سی بی اس نیوز اظهار نموده بود که، دونالد ترامپ به دلیل سوء رفتار های خود مرتبط با حادثه حمله به کنگره شایستگی دسترسی به محتوای جلسات اطلاعاتی آمریکا را ندارد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1510

به "قطع دسترسی های ترامپ به گزارش های اطلاعاتی از سوی بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع دسترسی های ترامپ به گزارش های اطلاعاتی از سوی بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید