لیندسی گراهام: ترامپ باید در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، لیندسی گراهام از اعضای ارشد مجلس سنا و از حامیان سرسخت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر جو بایدن پیروز رقابت 2020 گردد؛ ترامپ باید در مراسم تحلیفش شرکت کند. وی اضافه نمود: این هم برای آمریکا و هم برای او (ترامپ) خوب است.

لیندسی گراهام: ترامپ باید در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند

با این حال، گراهام که از مشوقان ترامپ برای پیگیری پفراینده شکایت علیه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری است، از مواضع خود کوتاه نیامد و درباره پیروزی بایدن نامزد دموکرات این دور از رقابت ها، ابراز تردید کرد. همزمان، سناتور جمهوریخواه روی بلانت نیز ابراز امیدواری کرد که ترامپ به رغم عدم پذیرش شکست انتخاباتی، در مراسم تحلیف بایدن حاضر گردد.

این اظهارنظرها از آن بابت است که حدس هایی مبنی بر عدم تمایل ترامپ به حضور در مراسم تحلیف بایدن مطرح می گردد.

این در حالی است که پیشتر وبگاه دیلی بیست رسانه نزدیک به محافظه کاران آمریکا، مدعی شده بود که ترامپ میخواهد همزمان با تحلیف بایدن، کارزار انتخاباتی 2024 را شروع کند.

اگر اوضاع طبق روال پیش برود؛ مراسم واگذاری کاخ سفید به رئیس جمهور جدید آمریکا، روز 20 ژانویه 2021 (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

در حالی که ایالات کلیدی میشیگان، پنسیلوانیا، آریزونا و ویسکانسین، بایدن را پیروز رقابت امسال معرفی می نمایند؛ بسیاری از جمهوریخواهان خواهان آن هستند که ترامپ نتیجه این انتخابات را بپذیرد.

اما او به رغم موافقت با شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن و واگذاری کاخ سفید؛ همچنان می گوید که تسلیم آرای جعلی نمی گردد و با تمام انرژی خود، درباره بزرگترین تقلب انتخاباتی تاریخ آمریکا افشاگری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1391

به "لیندسی گراهام: ترامپ باید در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیندسی گراهام: ترامپ باید در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید