معرفی برترین های دوومیدانی پسران مقطع متوسطه کشور در شهرکرد

به گزارش مجله همراهان، برترین های دوومیدانی کاران مسابقات قهرمانی ورزش پسران مقطع اول متوسطه در رشته دوومیدانی در روز دوم در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

معرفی برترین های دوومیدانی پسران مقطع متوسطه کشور در شهرکرد

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری، در این دوره از مسابقات در ماده پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل سلطانی از همدان و مبین فاتحی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده 110 متر با مانع ابوالفضل سلطانی از همدان اول شد، ابوالفضل صفری کهوند از همدان و سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی در رده های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید

درماده پرش طول پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیرمهدی میرزاییان از زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول مقدماتی سید رضا حسینی و سعید خوش اقبال از گلستان و یونس ستاریان از البرز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین ماده 800 متر نهایی مازیار قراگوزلو از البرز، امیرعلی خانی از خراسان رضوی و یاسین مرادقلی از سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند و در ماده 200 متر مقدماتی علی ابراهیمی از زنجان، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

ماده پرتاپ وزنه پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل و در ماده 200 متر با مانع نهایی محمد یاسین گل محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان، سید حسین موسوی از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه اول شد، امیر مهدی میرزایی از زنجان و امیر محمد آقازاده از اردیبل به مقام دوم و سومی رسیدند و در ماده 800 متر پنجگانه امیر رضاپروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از از زنجان و امیر محمد آقازاده از اردبیل مقام های اول تا سوم کردند.

همچنین ماده 400متر با مانع محمد یاسین گل محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان و سیدحسین سیدموسوی از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده پرش طول نهایی سعید خوش اقبال از گلستان، سید رضا حسینی گلستان و محمد قلاش از بوشهر پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل سلطانی از همدان و آرتین هدایت از تهران اول تا سوم شدند.

در 200متر نهایی رامان پیری از کردستان، محمدیاسین رستمی فتوح از همدان اول و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک دوم شدند و در 3 هزار متر نهایی امیرحسین خداکرمی از همدان، محمد خلیلیان از چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل داوودی از خوزستان اول تا سوم شدند و درماده پرتاب نیزه نهایی محمد هادی از گلستان، امیررضا خادمی و بهرام مرادی از لرستان اول تا سوم شدند.

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمان ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور از 22 تا 27 مردادماه در 2 رشته دو و میدانی و شطرنج در حال برگزاری است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2159

به "معرفی برترین های دوومیدانی پسران مقطع متوسطه کشور در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین های دوومیدانی پسران مقطع متوسطه کشور در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید