تور ترکیه ارزان: نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان

به گزارش مجله همراهان، یاران میلاد عبادی پور در پلاس لیگا به پیروزی رسیدند.

تور ترکیه ارزان: نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار گشت و در یکی از مهمترین رقابت ها تیم والیبال اسکرا بلخاتوف به مصاف پروجکت ورشو رفت. تیم والیبال اسکرا که از حضور میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در این رقابت پیروز شد به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند.

این ملاقات در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 23 به سود یاران عبادی پور انتها یافت. میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این رقابت 8 امتیاز برای تیمش به دست آورد. عبادی پور 7 امتیاز از حمله و 1 امتیاز از دفاع برای تیمش کسب کرد.

تیم والیبال اسکرا با این پیروزی 11 امتیازی شد و در رده ششم این لیگ نهاده شد.

سید محمد موسوی دیگر ملی پوش والیبال ایران که در لیگ ترکیه و در تیم فنرباغچه توپ می زند، تیمش در هفته هفتم لیگ والیبال ترکیه بازنده شد. فنرباغچه که مهمان زراعت بانک بود با نتیجه سنگین 3 بر صفر بازنده شد. این ملاقات در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 17 و به سود زارعت بانک انتها یافت.

موسوی در این بازی پیروز شد 8 امتیاز برای تیمش کسب کند. این ملی پوش 4 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع و 2 امتیاز از سرویس برای تیمش به دست آورد.

مرتضی شریفی والیبالیست ایران که در لیگ ترکیه توپ می زند در تیم اسپورتوتو حضور دارد. تیم والیبال اسپورتوتو در هفته هفتم توانست با نتیجه 3 بر صفر مقابل توکات به پیروزی برسد. این ملاقات در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 19 به سود یاران شریفی به انتها رسید.

شریفی در این رقابت 16 امتیاز کسب کرد و درخشید. این والیبالیست 11 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای تیمش کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2047

به "تور ترکیه ارزان: نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید