هتل های مناسب مسلمانان در آلانیا

به گزارش مجله همراهان، انتخاب هتل مناسب در این مقصد ساحلی که منظره ها طبیعی خارق العاده و هتل های لوکس دارد گاهی برای مسلمانان مشکل می گردد چرا که بسیاری در پی هتلی برای اقامت هستند که در آن غذاهای حلال سرو شده و استخر و ساحل اختصاصی برای بانوان داشته باشد.

هتل های مناسب مسلمانان در آلانیا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه دی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

هتل ووم دلوکس (Wome Deluxe Hotel)

هتل ووم دلوکس یک ریزورت ساحلی 5 ستاره است که در میان طبیعتی بکر و پارکی زیبا قرار گرفته است و فضای وسیعی را به خود اختصاص داده است. این هتل ساحل و استخر اختصاصی بانوان دارد و غذاهای آن همگی به صورت حلال سرو می شوند. ووم دلوکس کاملا هتلی خانوادگی است که از دیگر امکانات آن می توان به کافه مخصوص بانوان، برنامه های تفریحی بچه ها ،سونا و سالن ورزشی اشاره نمود.

این هتل شیک و مدرن دقیقا روبروی جنگلی سرسبز با درختان نخل قرار گرفته است و چشم اندازی زیبا دارد. اتاق های این هتل بسیار وسیع و مجهز هستند. استخر در هتل مدرن سرایلر به صورت اختصاصی برای بانوان یا ساعاتی از روز برای خانواده ها در نظر گرفته می شود. غذاهای رستوران های هتل هم به صورت 100 درصد حلال سرو می شود. ساحل اختصاصی هتل هم محوطه ای جدا برای استفاده بانوان دارد. علاوه بر این در هتل مدرن سرایلر نمازخانه هم وجود دارد.

آدنیا یکی دیگر از هتل هاییست که مخصوص مسلمانان طراحی شده است و همچون سایر هتل های معرفی شده ساحل و استخر اختصاصی برای بانوان دارد. میهمانان هتل می توانند از خدمات ماساژ و امکانات جکوزی ، سونا و سالن ورزشی استفاده نمایند.

هتل الوین دلوکس (Elvin Delux Hotel)

هتل الوین دلوکس با چشم اندازی بی نظیر از دریای مدیترانه قرار گرفته است ، این هتل ساحل اختصاصی برای خانواده ها و بانوان دارد بعلاوه فضای اختصاصی برای بانوان در استخر روباز و سرپوشیده هتل وجود دارد. در رستوران هتل هم غذاهای حلال سرو می شود. برای بچه ها هم در طول روز برنامه های مفرحی وجود دارد و بچه ها می توانند از سرسره های آبی و استخر اختصاصی استفاده نمایند.

هتل آدین بیچ (Adin Beach Hotel)

هتل آدین بیچ به چشم اندازی زیبا از دریای مدیترانه قرار گرفته است و سه ساحل اختصاصی دارد ، ساحل کلئوپاترا که مخصوص بانوان است ، کیکوبات که مخصوص آقایان است و داملاتاش که یک ساحل خانوادگی به تعداد می رود. در این هتل هم همه غذاها به صورت حلال تهیه می شود و بانوان محوطه اختصاصی برای شنا کردن در استخرها خواهند داشت.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1793

به "هتل های مناسب مسلمانان در آلانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مناسب مسلمانان در آلانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید