هتل 25 ساعت وان سنترال دبی؛ برترین گزینه برای گردشگرانی که علاقه مند به جاهای دیدنی دبی هستند

به گزارش مجله همراهان، برای گردشگرانی که علاقه مند به جاهای دیدنی دبی هستند، هتل 25 ساعت وان سنترال برترین گزینه است. 25hours Hotel Dubai One Central در منطقه تجاری دبی قرار گرفته است و گزینه ای عالی برای گشت و گذار در شهر است.

هتل 25 ساعت وان سنترال دبی؛ برترین گزینه برای گردشگرانی که علاقه مند به جاهای دیدنی دبی هستند

این هتل لوکس در سال 2021 افتتاح شده و از هتل های 5 ستاره شهر دبی به شمار می رود. هتل 25 ساعت تنها 2.4 کیلومتر تا دبی مال فاصله دارد، برج خلیفه نیز در 2.7 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

با اقامت در هتل 25 ساعت وان سنترال از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. فرقی نمی کند که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی سفری کاری یا تفریحی است، در هر صورت 25 ساعت وان سنترال دبی انتخابی عالی برای شما است.

امکانات و خدمات عمومی هتل 25 ساعت وان سنترال دبی

در هتل 5 ستاره 25 ساعت وان سنترال امکانات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی 25hours Hotel Dubai One Central به شمار می روند.

در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان، کمد، کانسیرج، چک این/اوت سریع و چک این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می گردد. در این هتل چک این از ساعت 15 تا 23.30 و چک اوت از ساعت 5.30 تا 12 انجام می گیرد.

هتل 25 ساعت وان سنترال از هتل های چندزبانه امارات به شمار می رود و به بیش از 10 زبان جهان ازجمله زبان های عربی، انگلیسی، روسی و آلمانی صحبت می گردد. این هتل پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است.

برای گردش در شهر می توانید از خدمات اجاره خودرو بهره ببرید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می گردد. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه سازی شده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل 25 ساعت را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است.

خدمات اتو، خشک شویی و لاندری ازجمله خدمات ارائه شده در این هتل نوساز هستند. از امکانات دیگر هتل می توان به آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات شاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه بین المللی دبی در 9 کیلومتری هتل واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل

هتل 25hours Hotel Dubai One Central انتخابی عالی برای سفری تفریحی است. استخر روباز هتل 25 ساعت در بام هتل واقع شده است و منظره زیبایی از شهر از آن مشاهده می گردد. برای راحتی مهمانان عزیز در کنار استخر صندلی های مخصوص گنجانده شده و امکان سرو نوشیدنی نیز موجود است. در اوقات فراغتتان می توانید به دوچرخه سواری، بیلیارد یا پیاده روی مشغول شوید. برای تفریح بیشتر مهمانان عزیز، فعالیت هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش مسابقات ورزشی و تور آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است. اتاق بخار، سونا و باشگاه ورزشی از دیگر امکانات هتل 25 ساعت وان سنترال به شمار می روند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل 25 ساعت وان سنترال دارای 434 واحد اقامتی مدرن است. واحدهای اقامتی این مجموعه به زیباترین شکل ممکن چیده شده اند. تنوع واحدهای اقامتی 25hours Hotel Dubai One Central شامل اتاق بدوئین مدیوم، اتاق گلینگ لارج، سوئیت فارم استی، سوئیت آرتیست ویلیج و سوئیت هکاواتی است.

تمام امکانات لازم برای اقامتی راحتی داخل اتاق ها گنجانده شده است. مینی بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، تلفن، میز، سیستم تهویه مطبوع و اتو ازجمله امکانات موجود در اتاق ها به شمار می روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. گفتنی است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد مورد نظرتان دارد و در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد. گهواره رایگان است.

رستوران هتل

با وجود 4 رستوران باکیفیت در داخل هتل 25hours Hotel Dubai One Central گزینه های متفاوتی برای صرف غذا پیش رو خواهید داشت. صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. برای ناهار و شام می توانید از غذاهای هندی، اروپایی، آلمانی، محلی، بین المللی، لاتین و آمریکایی رستوران نوش جان کنید. انواع نوشیدنی، میوه و غذای کودک نیز موجود است. در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل 25 ساعت وان سنترال دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا دبی مال: 2.4 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم و باغ وحش زیرآب دبی: 2.6 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 2.7 کیلومتر

فاصله تا آبنمای دبی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا قاب دبی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: 5.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2247

به "هتل 25 ساعت وان سنترال دبی؛ برترین گزینه برای گردشگرانی که علاقه مند به جاهای دیدنی دبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 25 ساعت وان سنترال دبی؛ برترین گزینه برای گردشگرانی که علاقه مند به جاهای دیدنی دبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید