وحشت یک زن از رویت صحنه ای دلهره آور روی دستگیره درِ خانه!

به گزارش مجله همراهان، تهران (پانا) - سوپرایزی غیرمنتظره روی دستگیره خانه رخ داد که باعث وحشت یک زن شد.

وحشت یک زن از رویت صحنه ای دلهره آور روی دستگیره درِ خانه!

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، یک زن استرالیایی پس از مشاهده مار بزرگ الجثه ای که در اطراف دستگیره در منزلش در حال لغزش بود، شوکه شد. اگرچه این مار سمی نیست، اما کارشناسان توصیه می نمایند افراد از آن دور بمانند زیرا دندان های کشنده ای دارد که به وسیله آن ها طعمه خود را گاز می گیرد و درد زیادی ایجاد می نماید. کیت وال در جنوب شرقی کوئینزلند زندگی می نماید. او در حال رفتن به خانه خود بود، هنگامی که در را باز کرد از روبه رو شدن با مار متعجب شد. متخصصان مار شرح دادند که این یک مار فرش است. این زن استرالیایی عکس ما را به وسیله حساب خود در شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتراک گذاشت. افراد نظرات طنزی راجع به این موضوع داشتند. آن ها گفتند که شاید این یکی از هدایای بابانوئل به مناسبت جشن های کریسمس است.

این نوع مارها می توانند طعمه های خود را با پیچیدن و فشردن آن بخورند و معمولا از پرندگان، موش ها و مارمولک ها تغذیه می نمایند. مارهای فرش تا 4 متر رشد می نمایند و در طیف وسیعی از مناطق گرمسیری مرطوب تا کویری زندگی می نمایند و معمولا به رنگ زیتونی یا قهوه ای هستند که به آن ها اجازه می دهد بین برگ ها، گودال ها، تنه درختان و شکاف های سنگی پنهان شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1447

به "وحشت یک زن از رویت صحنه ای دلهره آور روی دستگیره درِ خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت یک زن از رویت صحنه ای دلهره آور روی دستگیره درِ خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید